بنگال شرقی ممکن است غیرقابل پیش بینی باشد ، اما ما یک برنامه کامل خواهیم داشت: جینگان – فوتبال

Mohun Bagan Sandesh Jhingan ، مدافع ستاره ATK می داند که رقبای SC شرق بنگال می توانند “غیرقابل پیش بینی” باشند اما به مربی خود Antonio Lopez Habas اعتماد دارد که “برنامه عالی” را برای دربی طولانی منتظر ISL در کلکته در روز جمعه ارائه دهد.

رقابت سنتی Mohun Bagan در برابر بنگال شرقی یک پلت فرم جدید و شیک پیدا می کند که به ترتیب ATK و Shree Cement را ترکیب می کند.

در حالی که مدافع قهرمان ATK تیم اصلی را دارد ، جینگان گفت که ترس از چیزهای ناشناخته وجود دارد زیرا تیم بنگال شرقی ترکیب جدیدی را نشان می دهد.

جینگان در یک نسخه ISL گفت: “ما یک تیم چالش برانگیز هستیم ، بنابراین به آنها ایده ای از نقاط قوت و ضعف ما می دهد.”

“آنها تیم جدیدی دارند و قابل پیش بینی نیستند. ما نمی دانیم چه چیزی به ما می دهند. ما مسئولیت هایی داریم ، اما به سیستم و مربی خود اعتقاد داریم ، من مطمئن هستم كه او برنامه كامل این بازی را خواهد داشت. ”

ATK موهون باگان در حال شروع مثبت در هفتمین دوره مسابقات است و روز جمعه با یک گل Kerala Blasters را شکست داده است.

جینگان گفت که “هرگز فرصتی برای تماشای دربی در کلکته در ورزشگاه نداشته است” ، اما اکنون او باید بخشی از آن باشد و می خواهد مطمئن شود که کار تیمش را انجام می دهد.

جینگان که پس از شش فصل حضور در کرالا بلاستر قراردادی پنج ساله با ATKMB امضا کرد ، گفت: “این دربی تاریخ غنی دارد و ریشه آن ریشه در فوتبال هند دارد.”

“حالا ، امیدوارم ، من این فرصت را داشته باشم که بخشی از آن باشم. دربی در کلکته برای فوتبال هند و هواداران خوب است ، اما ما در زمان حال زندگی می کنیم و من باید مثل بقیه تیم کار خود را انجام دهم – سه امتیاز و یک کلین شیت بگیرم. ” ، اما جینگان گفت که با آن به عنوان یک بازی دیگر رفتار خواهد کرد.

“این یکی از بزرگترین دربی های جهان است. به عنوان فوتبالیست ، شما می خواهید در صحنه های بزرگ بخشی از چنین بازی های عالی باشید ، بنابراین من مشتاقانه منتظر آن هستم “، این بازیکن 27 ساله گفت.

“من عمیقا به مقیاس بازی نگاه نمی کنم ، خواه به هر حال دربی در کلکته باشد یا هر مسابقه دیگر. همه چیز مهم است ، بنابراین اجازه نمی دهم احساسات به من بر بخورند. مربیان و کارکنان آن را یک بازی فوتبال می دانند. “مربی حباس ، یکی از طرفداران چندین کاپیتان ، جینگان را یکی از پنج کاپیتان ATCMB خواند.

مدافع میانی با بازی های بزرگ غریبه نیست – او علاوه بر بسیاری از مسابقات مهم برای تیم ملی ، در دو فینال ISL بازی کرده است. کنترل فشار هرگز برای گینگون مشکلی ایجاد نکرده است و او انتظار ندارد که داربی کلکته متفاوت باشد.

وی گفت: “شرکت در یک تیم قهرمان فشار بیشتری می آورد ، اما من دوست دارم از مسئولیت پذیری لذت ببرم زیرا این نشان می دهد که شما چیزی از خود دارید ، بنابراین مردم انتظار دارند از شما انتظار داشته باشند که بتوانید آن را تحویل دهید.”