بعد از اینکه مدیر عامل اپل بازی DC vs KKR را تماشا کرد، یک ویدیوی قدیمی از اولین مسابقه IPL او در فضای مجازی پخش شد.

پس از باخت پنج بازی در ترات، سرانجام دهلی کپیتالز (دی سی) در اولین بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023، روز پنجشنبه در استادیوم آرون جایتلی، کلکته نایت رایدرز (KKR) را با 4 ویکت شکست داد. باران شروع مسابقه را به تعویق انداخت، پس از شروع بازی فعالیت کافی وجود داشت. تیم کوک، مدیر عامل اپل، که برای افتتاح فروشگاه های اختصاصی اپل در بمبئی و دهلی به هند سفر کرده است، به همراه سونام کاپور، فوق ستاره بالیوود، در این مسابقه در دهلی حضور یافت.

با این حال، این اولین بار نیست که کوک یک بازی IPL را تماشا می کند. با این اوصاف، او در سال 2016 در بازی بین کلکته نایت رایدرز و شیرهای گجرات منقرض شده در استادیوم گرین پارک کانپور شرکت کرد.

در توییتر، مقام IPL این ویدئو را با شرح زیر به اشتراک گذاشت: «در سال 2016، مدیر عامل اپل، آقای تیم کوک، در کانپور بود تا شاهد یک مسابقه IPL در حضور آقای راجیو شوکلا، معاون این شرکت باشد. BCCI. فوراً تا سال 2023: او در یک بازی دیگر IPL شرکت کرد و در بازی #DCvKKR در دهلی شرکت کرد.

در این ویدئو، کوک از ورزشگاه مملو از جمعیت در کانپور غافلگیر شد.

“عاشقشم [cricket]. این فوق العاده هیجان انگیز است! اولین من [live] یک بازی کریکت اینجا خیلی هیجان انگیز است! فقط، من قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. باورنکردنیه! همچنین نشانه ای از اهمیت کریکت و ورزش دریافت می کنید. اینجا بودن باورنکردنی است. کاری را که دوست دارید انجام دهید و قلب خود را روی آن بگذارید و سپس فقط لذت ببرید.» او در این ویدیو گفت.

در صحبت از این مسابقه، کاپیتان دیوید وارنر گل 57 را به ثمر رساند در حالی که ایشانت شارما کهنه کار، که اولین بازی IPL خود را از سال 2021 انجام می دهد، ارقام 2-19 را به دست آورد تا تیم دی سی را رهبری کند.

پس از محدود کردن KKR به 127، DC مجموع را با چهار اور دیگر کاهش داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله