“برنلی” اولین پیروزی فصل را به نام خود ثبت کرد ، “ساوتهمپتون” “گرگ ها” را برگزار کرد


وقتی کریس وود مقابل کریستال پالاس به تساوی یک بر صفر رسید ، برنلی برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شد ، در حالی که ساوتهمپتون شانس سوم شدن در تساوی خود برای گرگ ها را از دست داد. 1 – 1. “برنلی” در بدترین شروع مشترک در طول تاریخ باشگاه در هفت بازی اول موفق به پیروزی نشد. شان دیچی تنها تیم لیگ برتری بود که در آن دوره هنوز یک گل خانگی به ثمر رساند تا اینکه مهاجم نیوزیلندی وود در نیمه اول آنها را مقابل پالاس به برتری رساند.

بوق تجاری

همین کافی بود تا سه امتیاز مورد نیاز برای برنلی که با هزینه های فولام منطقه سقوط را ترک کرد جمع شود.

دیچه گفت: “ما دو یا سه موقعیت طلایی ایجاد كرده ایم ، یكی از آنها را استفاده می كنیم و این كمی عصبی می شود زیرا ما اولین پیروزی را پیدا نکرده ایم. برای این منظور ، دنیا را به مکانی مناسب برای خود تبدیل خواهیم کرد.”

“ما یک گروه موسیقی داریم که می تواند به چالش بکشد. ما شروع سختی داشته ایم ، اما این در حال آمدن است.”

کاخ فاقد مهاجم ساحل عاج ویلفرد زاخ پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا بود ، و روی هاجسون بدون او پیشرو نبود زیرا آنها دومین شکست خود را در سه بازی متحمل شدند.

در این فصل ، برنلی فقط 3 گل در لیگ به ثمر رسانده است و از 3 اکتبر که اشلی وستوود به نیوکاسل باخت ، گلزنی نکرد.

اما وود این روند بدون گل را در هشت بازی در دقیقه هشتم به پایان رساند ، زمانی که او پس از ضربه سر ناکام شیخ کویته به جی رودریگز شوت زد.

هنگامی که پیچش یا حلقه زنی Andros Townsend نیک پاپ را مجبور کرد که کاملاً پس انداز کند ، قصر نزدیک به تسطیح بود.

برنلی با یوهان گودموندسون که با یک ضربه بلند از لبه منطقه با توپ برخورد کرد ، فاصله چند برابری داشت.

میسی باتشوای مجبور شد بازی را به تساوی بکشد که پاس بازگشت دوایت مک نیل را گرفت ، اما پاپ به سرعت از خط خود پا گذاشت تا مانع ربودن بلژیکی شود.

پدر در وضعیت خوبی بود و در هنگام توقف وقتی به نوعی ضربه کریستین بنتکه را در همان نزدیکی زد دوباره به کمک برنلی آمد.

والکات سرزنده

در مولین ، ساوتهمپتون در چهارمین پیروزی متوالی خود بود که تئو والکات آنها را در نیمه دوم پیش انداخت.

اما پدرو نتو از روی نیمکت بیرون رفت تا گل تساوی را به ثمر برساند زیرا پنجمین ساوتهمپتون موافقت کرد که روند شکست ناپذیری خود را به هفت بازی برساند.

رالف هازنهوتل ، مدیر ساوتهمپتون گفت: “من خوشحالم. این یک بازی سخت برای همه بود ، از نظر تاکتیکی بسیار سخت ، مانند شطرنج بود. آنها 4-3-3 بازی کردند ، ما انتظار چنین چیزی را نداشتیم ، اما جواب ها را پیدا کردیم.”

نونو اسپیریتو سانتا ، سرمربی “گرگ ها” اضافه کرد: “من فکر می کنم این یک خطا برای گل آنها بود. پس از آن در مورد واکنش نسبت به آن حادثه بود. بچه ها این کار را کردند. ما بازی را به خوبی به پایان رساندیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم.”

والکات به عنوان مهاجم مرکزی ساوتهمپتون رونق گرفت زیرا دنی اینگس مصدوم شد و مهاجم تبدیل شده دروازه بان گرگ ها را در نیمه اول با تجربه روئی پاتریشیا تجربه کرد.

ساوتهمپتون در دقیقه 58 و با سهیمه بحث در مورد این گل تیم را هدایت کرد.

قبل از اینکه چ آدامز یک صلیب کم به والکات ناشناس بفرستد که از فاصله نزدیک به خانه پرواز کند ، گرگها از این که بار استوارت آرمسترانگ در رایان آیت نوری مجازات نشد ، ناامید شدند.

این اولین گل 31 ساله برای ساوتهمپتون بود که در ماه اکتبر آن را به اورتون اجاره کرد.

آخرین گل ساوتهمپتون در لیگ تقریباً 15 سال پیش با اولین طلسم او رقم خورد.

والكات بعد از پاك كردن پاس آدامز مجبور شد دوباره به گل برسد اما این بار عرض 12 متری را دید.

بالا رفته

این یک اشتباه بزرگ بود که گرگ ها در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاندند که یک ضربه محکم رائول جیمنز از بالای دروازه Netto برگشت و تعویض اولین ضربه او را از کنار الکس مک کارتی زد.

هنگامی که کم رانندگی او باعث نجات خوب مک کارتی شد ، نتا در آخرین لحظه برنده را ربود.

مباحث ذکر شده در این مقاله