برنتفورد برای شکست تاتنهام هاتسپر از عقب به میدان آمد

فصل فراموش نشدنی تاتنهام با شکست خانگی 3-1 مقابل برنتفورد در روز شنبه به پایین ترین سطح خود رسید، در حالی که آرسنال به دنبال این است که قهرمانی در لیگ برتر را برای منچسترسیتی منتخب به تعویق بیاندازد. شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست در روز شنبه، سیتی پنجمین عنوان قهرمانی خود را در شش فصل به دست می آورد. حتی اگر توپچی های رده دوم در ناتینگهام پیروز شوند، سیتی اگر یکشنبه چلسی را شکست دهد یا در دو بازی آخر هفته آینده خود برایتون یا برنتفورد را شکست دهد، همچنان سومین عنوان متوالی را به دست خواهد آورد.

در جاهای دیگر روز شنبه، رقابت برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا از طریق صعود به جمع چهار تیم برتر با منچستریونایتد و لیورپول داغ می شود.

یونایتد رده چهارمی یک امتیاز بیشتر از لیورپول رده پنجمی است که بازی خانگی اش مقابل استون ویلا همزمان با سفر رقیبش به بورنموث آغاز می شود.

در حالی که یونایتد تا پایان این هفته دو بازی باقی مانده است، لیورپول تنها یک بازی خواهد داشت.

در انتهای جدول، اورتون رده چهارم، تنها یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط، یک سفر حساس به ولوز را پیش رو دارد.

پایان فصل برای تاتنهام پس از سومین شکست در چهار بازی اخیرش، نمی تواند به این زودی ها برسد.

تیم رایان میسون به لطف گل 28 لیگ فصل هری کین پیش افتاد، اما یک گل برایان امبیوم و یک گل دیرهنگام یوان ویسا آنها را در رده هفتم قرار داد.

در هفته‌های پایانی فصل سخت تاتنهام، با نصب بنرهایی در خارج از ورزشگاه که انگشت خود را به سمت مالکان ENIC نشانه رفته‌اند، ناامیدی در هفته‌های پایانی فصل سخت برای تاتنهام افزایش یافته است.

یکی از بنرها با علامت پوند جایگزین “E” در شعار “ENIC OUT” شد، در حالی که بنر دیگری تصاویری از چند تن از مدیران جدا شده باشگاه، از جمله قربانیان این فصل آنتونیو کونته و کریستیانو استلینی را نشان می داد که آنها را “بی گناه” می خواند و ENIC نامیده می شد. “گناهکار”.

دنیل لوی، رئیس تاتنهام، بار عمده انتقادات هواداران را پذیرفت و در یادداشت‌های برنامه‌اش برای آخرین بازی خانگی کمپین، «فصل بسیار سخت» را منعکس کرد.

“ناامیدی قابل درک”

لوی گفت: “ما در فصول اخیر بر اساس جاه طلبی و آرزوی موفقیت برای باشگاهمان تصمیمات فوتبالی گرفته ایم و آنها به آنچه ما امیدوار بودیم دست پیدا نکرده اند.”

ناراحتی شما قابل درک است و برای همه ما در باشگاه مشترک است.

حتی زمانی که کین در دقیقه هشتم با یک ضربه ایستگاهی فوق العاده از 25 قدمی دروازه را باز کرد، لحظه ای تلخ برای هواداران تاتنهام بود.

کین با پشت سر گذاشتن جیمی گریوز به رکورد گلزن تاتنهام تبدیل شد، اما این نقطه عطف می تواند آخرین سهم او در باشگاه باشد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس دو سال پیش در تلاش برای پیوستن به منچستریونایتد شکست خورد، اما اخیرا با بایرن مونیخ، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن مورد توجه قرار گرفته است.

شعارهای “هری کین، او یکی از ماست” لحن مالیخولیایی داشت زیرا طرفداران از قهرمان خود با وجود آینده نامشخص استقبال کردند.

در نشانه دیگری از ترس در مالکان تاتنهام، هواداران در طول مسابقه بادکنک های سیاه رنگی را به داخل زمین پرتاب کردند، در حالی که لوی به صورت سنگی در جعبه مدیران نشست.

علیرغم نارضایتی در سکوها، تاتنهام با آزادی بازی کرد که در بیشتر فصل وجود نداشت و ریک هنری از روی ارسال سون هیونگ مین، امرسون رویال را با ضربه سر به خانه فرستاد.

پس از اینکه مهاجم انگلیسی این هفته پس از موافقت با نقض قوانین شرط بندی اتحادیه فوتبال، هشت ماه محروم شد، برنتفورد ایوان تونی را که 21 گل به ثمر رساند، در اختیار ندارد.

اما امبوما نشان داد که برنتفورد هنوز هم می تواند بدون طلسم خود پیشرفت کند.

در حالی که تاتنهام به آرامی فشار می آورد، امبوما موفق شد با یک کرنر دور در دقیقه 50 بازی را به تساوی بکشاند.

امبوما 12 دقیقه بعد دوباره به گل رسید و روی پاس عالی آرون هیکی پشت بن دیویس ضربه زد و با آرامش از فریزر فورستر گذشت.

ویزا پاس امبوما را در دقیقه 88 به پایان رساند و شعارهای “ما می خواهیم لوی را بیرون بریم” در سراسر ورزشگاه در واکنش به آخرین فروپاشی تاتنهام طنین انداز شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله