برخی از تماشاگران مجاز به بازگشت به مسابقات ورزشی در انگلیس هستند


باشگاه های لیگ برتر می توانند مشتاقانه منتظر تماشای تماشاگران در ماه آینده برای اولین بار از ماه مارس و پس از گزارش دولت انگلیس در روز دوشنبه باشند. دولت گفت ، از 4 دسامبر ، حداکثر 4000 نفر می توانند به استادیوم های ورزشی بیرونی در مناطقی از انگلیس که در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند ، بازگردند و به آنها اجازه می دهد تا از دیگر ورزش ها دسترسی به فوتبال ، راگبی و مسابقات اتومبیلرانی را از سر بگیرند. به گفته دولت ، سقف جمعیت 4000 یا نصف ظرفیت ورزشگاه ، هر كدام كه ​​پایین باشد ، در مناطقی از كشور با كمترین خطر در صورت تقویت قلعه به دلیل همه گیری ، تعیین خواهد شد.

بوق تجاری

این گزارش می گوید ، در مناطق “ردیف دوم” ، محدودیت 2،000 در خارج از منزل ، یا نصف ظرفیت خواهد بود.

در مناطقی که بالاترین سطح “سه” وجود دارد و Covid-19 همچنان حاد است ، بینندگان ممنوع می شوند.

چندین مسابقه خلبانی با تماشاگران برگزار شد ، مانند مسابقه کریکت در Oval ، و برایتون قبل از شروع لیگ برتر این فصل میزبان چلسی بود.

با این حال ، لیگ های فوتبال و راگبی انگلیس و همچنین زمین های پرش اجازه نمی دهند تماشاگران از اولین محاصره ، که در ماه مارس آغاز شد ، اجازه دهند.

راگبی و مسابقه از جمله ورزش هایی بودند که هفته گذشته از دولت کمک مالی دریافت کردند.

این ورزش که به دلیل کمبود هوادار از استادیوم ها با ضررهای مالی روبرو شده است ، می تواند برای “بسته بقای زمستان” 300 میلیون پوند وام و کمک هزینه مالی دریافت کند.

دولت گفته است که براساس آخرین داده های هفتگی Covid مشخص خواهد شد که کدام مناطق انگلیس در روز پنجشنبه در کدام سطح قرار می گیرند.

قبل از محاصره فعلی ، اکثر کشورها از جمله لندن در سطح دوم بودند.

اما سه باشگاه بزرگ لیگ برتر – لیورپول ، منچستر یونایتد و منچستر سیتی – در جمع سه تیم برتر قرار دارند ، بنابراین باید دید آیا بعد از 2 دسامبر مجاز به پذیرش هواداران هستند یا خیر.

دولت گفت كه در صورت مجاز بودن تماشاگران ، فقط هواداران خانگی مجاز به جلوگیری از مسافرت غیرضروری در حمل و نقل عمومی به طرفداران مخالف هستند.

“مسیر عادی شدن”

رهبران لیگ برتر از این خبر استقبال کردند ، اگرچه این موضوع صریحاً بیان کرد که تنها بازگشت به جمعیت بیشتری مشکلات مالی این ورزش را کاهش می دهد.

در بیانیه آمده است: “هواداران کافی در مسابقات لیگ برتر وجود ندارد ، بنابراین ما از اعلامیه نخست وزیر نخست وزیر در مورد بازگشت هواداران برای اولین بار از ماه مارس ، البته در تعداد اندک ، استقبال می کنیم.”

“جاه طلبی ما همچنان برای همکاری با دولت برای افزایش حضور در سطح قابل توجه تر است. تا زمانی که این کار انجام نشود ، بسیاری از هواداران قادر به حضور در بازی ها نخواهند بود و باشگاه های ما با ضرر مالی به برگزاری مسابقات ادامه می دهند.

“باشگاه های لیگ برتر موفقیت های خوبی در دستیابی به استانداردهای بالای ایمنی زیستی داشته اند و ما معتقدیم که می توانیم نقش مهمی در ابتکار آزمایش سریع دولت داشته باشیم.

“ما مشتاقانه منتظر همکاری با دولت در زمینه اقدامات بعدی آنها هستیم.”

لیگ فوتبال ، که از ماه مارس در روز بازی به دلیل از دست دادن درآمد باشگاه هایش به شدت آسیب دیده است ، گفت: “در حالی که اخبار امروز تحت محدودیت های منطقه ای قرار دارد ، این یک گام مهم به سمت زندگی عادی است و همچنین حل مشکل نیز مهم است.” شکاف قابل توجهی در درآمد ناشی از کمبود تماشاگر و سایر جریان های درآمد در نتیجه همه گیری. “

اتحادیه فوتبال افزود: ما هیجان زده هستیم که شاهد بازگشت بی خطر هواداران به ورزشگاه ها برای مسابقات نخبه ورزشی هستیم و تأیید می کنیم که تماشاگران ورزش های غیر نخبه می توانند در مسابقات مطابق با ایمنی کوید برای هر سطح شرکت کنند.

هواداران با شنیدن اینکه سرانجام استادیوم ها افتتاح می شوند خیالشان راحت شد و انجمن هواداران فوتبال گفت: باشگاه ها ، لیگ ها و دفتر ایمنی اماکن ورزشی تلاش های زیادی برای ایمن سازی رویه ها برای ورزشگاه ها انجام داده اند و امیدواریم این اولین گام در مسیر عادی سازی باشد.

بالا رفته

دولت گفت: محدودیت فعالیت های داخلی در مناطق سطح اول و دوم 1000 نفر تعیین خواهد شد.

همچنین خبرهای خوبی برای ورزش های همگانی مانند فوتبال کودکان در خارج از مدرسه وجود داشت که می تواند پس از بسته شدن در 5 نوامبر از سر گرفته شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله