برایان لارا دلیلی نمی بیند که سوریاکومار یدوف در ترکیب هند نباشد


برایان لارا ، کاپیتان سابق هند غربی معتقد است “مطمئن ترین بازیکن” بمبئی ، سوریاکومار یدوف قرار بود برای تور استرالیا که از روز جمعه آغاز می شود ، به تیم هند بپیوندد. سوریاکومار در 77 مسابقه کلاس اول 5326 دویدن را به طور متوسط ​​44.01 بار بدست آورد ، در حالی که از 165 بازی T20 به طور میانگین 32.33 امتیاز 3993 ران را به دست آورد. خفاشگر دست راست رویای خود را در سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) سپری کرد زیرا در حیوان پنجم پیروزی هندی های بمبئی نقشی حیاتی داشت.

بوق تجاری

سوریاکومار مانند دیواری ایستاده بود که در شماره 3 برای سرخپوستان بمبئی ضرب و شتم می کرد. در 16 مسابقه ، او 445 دوش در 145.01 به ثمر رساند ، اما این بازیکن 30 ساله جایی برای یک تور طولانی چند قالب در ترکیب هند پیدا نکرد.

لارا با دست راست خود از ضرب و شتم به دلیل توانایی جنگیدن تحت فشار ستایش کرد و بدون تردید اظهار داشت که “بازیکن باحال” باید در ترکیب هند باشد.

“بله ، قطعاً. او یک بازیکن عالی است. من فقط به بازیکنانی که گل می زنند نگاه نمی کنم ، من به تکنیک آنها ، موقعیت های تحت فشار ، موقعیت هایی که می زنند نگاه می کنم و برای من سوریاکومار یدوف چنین کار بزرگی برای بمبئی انجام داد لارا هنگام اجرای برنامه ای در نمایش ستاره های ورزشی گفت: “او برای جنگیدن در پشت روهیت شارما و کوئینتون دی کوکو می آید و هر بار که آنها تحت فشار قرار می گیرند ، او در شماره 3 قرار می گیرد.”

“فقط به یاد داشته باشید که بتسمن های 3 پوندی شما ، جدا از رقبا ، خفاش 3 پوندی در هر تیم کریکت معمولاً بهترین بازیکن شما ، قابل اعتمادترین بازیکن شما هستند. و برای من او این کار را برای سرخپوستان بمبئی انجام داد و دیگر نمی بینم با دیدن تیم ، او نمی تواند در آن شرکت کند. “

بالا رفته

در همین حال ، تیم هند به طور همزمان با توپ های سفید و قرمز در سیدنی تمرین کرد.

هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I با یکدیگر روبرو می شوند و سپس هر دو طرف تمرکز خود را به طولانی ترین قالب بازی تغییر می دهند. اولین ODI روز جمعه در زمین کریکت سیدنی انجام می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله