با خونسردی یاشاوی جیسوال، سورش راینا شایسته افسانه سریلانکا است.

عکس فایل یاشاسوی جیسوال.© BCCI

راجستان رویالز جمعه شب در مسابقه شماره 66 IPL 2023 در دارمسالا به پیروزی 4 ویکتی مقابل پنجاب کینگز رسید تا از نظر تئوری در رقابت برای حضور در پلی آف باقی بماند. هدف چالش برانگیز 188 را برای برد تعیین کنید، رویالز در 19.4 اور به امتیاز 189/6 رسید با شیمران هتمایر با امتیاز 46، بازکننده یاشاسوی جیسوال 50 و دیودوت پادیکال با امتیاز 51. شارما 44 و ام شاهرخ خان 41 خارج نشدند.

این برد سلطنتی ها را پس از اتمام بازی های لیگ به 14 امتیاز رساند، در حالی که PBKS فصل را با 12 امتیاز از 14 بازی به پایان رساند. سلطنتی ها به رده پنجم صعود کرده اند و موفقیت آنها در این مسابقات به نتایج بازی های باقی مانده آنها بستگی دارد زیرا هر دو رویال چلنجر بنگلور و هندیز بمبئی که یک بازی در دست دارند نیز هر کدام 14 امتیاز دارند.

پراگیان اوجا، کارشناس JioCinema IPL، در تحلیل بازی رویالز گفت: “فکر می‌کنم الان خیلی دیر شده است. تیمی که قبل از مسابقات در جمع چهار تیم برتر خود داشتید، اکنون می‌آید و فکر می‌کند که تنها در صورتی می‌تواند صعود کند که یک تیم دیگر، شرایطی که خودشان ایجاد کردند در این مناقشه از دست خواهند داد.”

“این چیزی است که آنها باید در مورد آن فکر کنند. همانطور که راینا (سورش) اشاره کرد، سانجو سامسون و جوس باتلر در پنج بازی از 14 بازی به خاطر اردک فرار کردند. سپس آنها را رها کردند تا به دنبال کاسه سازها و نحوه استفاده آنها از کاسه سازها بگردند. او افزود: “چیزهای کوچک به چیزهای بزرگ اضافه می شوند و این را می توان در نتیجه نهایی مشاهده کرد.”

سورش راینا، یکی دیگر از کارشناس های JioCinema IPL، در مورد جیسوال صحبت کرد: «آرامش خاصی در ضربات بازی او وجود دارد. زبان بدن او انرژی متفاوتی دارد، او مدام برای تیمش امتیاز می گیرد. به همین دلیل می توانم به کومار سنگککار که در گودالشان نشسته است، اعتبار زیادی بدهم. او (جیسوال) نوع متفاوتی از بازیکنان است. او به دنبال تسلط است. و هر بازیکنی که برای تسلط در این قالب تلاش می کند به سطح دیگری می رسد. او همه این ویژگی ها را دارد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله