بارسلونا در بازی لیگ قهرمانان – فوتبال ، به مسی و د یونگ استراحت می دهد

لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به یک پناهگاه امن برای بارسلونا تبدیل شده است ، بنابراین این باشگاه لیونل مسی را برای بازی روز سه شنبه در اوکراین در خانه ترک می کند. مربی بارسلونا ، رونالد کومان ، برای بازی با کیف “دینامو” در حال استراحت به مسی و هافبک فرانکی دی یونگ است ، زمانی که باشگاه کاتالان می تواند در مرحله حذفی فصل هفدهم متوالی جای خود را تأمین کند.

کمان روز دوشنبه گفت: “نه لئو و نه فرانکی در سفر نیستند.” آنها کمی استراحت لازم دارند. در گروه 9 امتیازی ما ، وضعیت راحتی داریم و باید آنها را تازه نگه داریم. “

در این فصل ، مسی پس از رد درخواستش برای ترک این باشگاه در خارج از فصل ، در تمام مسابقات بازی کرده است. دی یونگ همچنین در هر مسابقه بازی می کرد و هر دو نیز با تیم های ملی خود وقت می گذراندند.

کومان گفت: “در مورد لئو ، شما همچنین به آمریکای جنوبی (برای بازی با آرژانتین) سفر دارید.” “ما باید از بازیکنان خود محافظت کنیم. برای آنها غیرممکن است که در هر مسابقه بازی کنند و همیشه در بهترین شکل باشند. همه این را می دانند اما ما باید چند مسابقه را ادامه دهیم. فیفا و یوفا باید اقدامی انجام دهند ، زیرا بازی در همه این مسابقات غیرممکن است. “

مبارزات عالی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در این اواخر تنها لحظه خوب بوده است. او رئیس ندارد ، مشکلات مالی دارد ، چند بازیکنش مصدوم هستند و در لیگ اسپانیا می جنگد.

“بارسلونا” به “اتلتیک” باخت ، که پس از هشت مسابقه تیم را در جایگاه سیزدهم لیگ اسپانیا ترک کرد.

کومان گفت: “ما نمی توانیم از نتایج خود راضی باشیم ، اما باید انگیزه خود را حفظ کنیم.” “ما فردا (سه شنبه) یک مسابقه دیگر داریم و یک قدم تا حرکت به جلو فاصله داریم ، بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم.”

از زمان استعفا جوزپ بارتومئو ، رئیس جمهور سابق و هیئت مدیره او ، پس از بحران مسی ، رئیس این باشگاه تحت هدایت یک کمیته راهبری قرار دارد. این باشگاه همچنین در میانه گفتگوهای دشوار با بازیکنان در مورد تعدیل حقوق در میان همه گیر ویروس کرونا بود.

در دیدار برابر “دو و میدانی” ، “بارسلونا” همچنین دو بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست داد – سرژ روبرتو با آسیب دیدگی عضله و جرارد پیکه با آسیب دیدگی شدید در زانو.

کومان گفت: “(پیکه) غایب قابل توجهی است.” “او چند سال اینجا بوده و شخصیت بسیار خوبی دارد. هم برای تیم و هم برای باشگاه ناراحت کننده است. این دشوار است ، اما ما باید آن را بپذیریم و سعی کنیم مشکل را حل کنیم. “

کومان گفت برای جبران کمبود مدافع میانی می تواند از بازیکنی در تیم B استفاده کند. او پس از مصدومیت رونالد آراوخو می تواند از اسکار مینگز 21 ساله برای بازی در کنار کلمنت لنگلت استفاده کند. دی یونگ به عنوان یک مدافع میانی عمل کرده و فرصتی برای کومان در مسابقات آینده است.

وی گفت: “ما نمی توانیم ریسك كنیم زیرا تعداد كمی مدافع میانی داریم.”

لنگلت گفت در صورت نیاز آماده بازی در سمت راست خواهد بود.

وی گفت: “این موقعیت معمول من نیست ، کمی متفاوت است ، اما من می توانم این کار را انجام دهم تا به باشگاه کمک کنم.”

“بارسلونا” هر بار از سال 2007 تا 08 در گروه لیگ قهرمانان خود پیروز شد و از فصل 17-2016 در یک بازی گروهی شکست نخورده است. کیف “دینامو” برای اولین بار از فصل 17-2016 در این گروه بازی می کند.

“بارسلونا” با سه پیروزی در سه مسابقه در گروه “G” نسبت به “یوونتوس” پیشتاز است و هشت امتیاز برتری مقابل “دینامو” کیف و باشگاه “فرنسواروش” مجارستان دارد. یوونتوس شش امتیاز دارد.

___

قصه های آزونی در توییتر: http://twitter.com/tazzoni

___

اطلاعات بیشتر در مورد Football AP: https://apnews.com/Soccer و https://twitter.com/AP_Sports