“بارسلونا” برای ادامه سریال بدون شکست در لالیگا به میزبانی 10 نفر از “آلاوز” برگزار خواهد شد


روز شنبه ، “بارسلونا” چهار بازی “لالیگا” را بدون پیروزی انجام داد ، در حالی که آنها نتوانستند “آلاوز” را با 10 نفر با نتیجه 1 بر 1 شکست دهند و رونالد کومان جایگاه 12 جدول را بدست آورد. لوئیس ریوخا پس از اشتباه بارسا نتو دروازه بان ذخیره ، آلاوز را در مندیساروکا پیش انداخت ، در نیمه دوم آنتوان گریزمان یک دقیقه پس از ارسال زوتا پلیتیرا ، گل تساوی را به ثمر رساند. اما با گذشت تقریباً نیم ساعت و مرد اضافی ، “بارسلونا” هنوز نتوانست برنده ای پیدا کند ، در عوض با شکست های اخیر “ختافه” و “رئال” و یک تساوی دیگر برابر “سویا” به تساوی رسید.

بوق تجاری

این بدان معناست که “مادرید” که پیش از این “هوئسکا” را با نتیجه 4 بر 1 برنده شده بود ، در حال حاضر هشت امتیاز از رقیب کاتالان خود عقب است و یک بازی دیگر انجام می دهد ، در حالی که “دوومیدانی” با نتیجه 3 بر 1 از “آساسونا” جلوتر است 6 امتیاز “دوومیدانی” در صورت پیروزی در بازی خود ، مقام برتر را کسب می کند.

حتی در این مرحله اولیه در رقابت های قهرمانی ، این شکاف قابل توجه است و کمان می داند که کنترل پست مربیگری وی افزایش خواهد یافت ، به خصوص پس از استعفای ژوزپ ماریا بارتومئو از ریاست جمهوری در روز سه شنبه.

بارتوموف در ماه آگوست کومان را به عنوان مربی منصوب کرد و از شش مسابقه اول لیگ هشت امتیاز کسب کرد – این شکلی نیست که رئیس جمهور بعدی و شورا را تحت تأثیر قرار دهد ، که باید تا پایان ژانویه به آن رای دهید.

کومان گفت: “من بسیار ناامید هستم.” “یک بار دیگر به اندازه کافی خوب بازی نکردیم تا نتیجه بگیریم. گل اول هدیه بود و سپس موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.”

تصمیم کومان برای جایگزینی آنسو فاتی در دقیقه 12 بسیار تعجب آور بود ، با توجه به اینکه فاتی شاید خطرناک ترین بازیکن بارسلونا بود ، شاید حتی تهدیدآمیزتر از لیونل مسی ، که از یک شب ناامید کننده زنده ماند.

مسی در این فصل هنوز در یک بازی آزاد موفق به گلزنی نشده است و اگرچه او تقریباً در مرکز حملات بارسا قرار داشته است ، اما لمس و پایان او باز هم مثل همیشه مشخص نبوده است. در نیمه اول به دلیل مخالفت به او اخطار داده شد.

فتی و گریزمان موقعیت های اولیه را از دست دادند ، در حالی که اگر فلوریان لژان کاملاً روی خط قرار نمی گرفت ، ضربه ایستگاهی مسی می گذشت.

قبل از اینکه خطای بارسا گل اصلی را به آلاوس برساند ، فرانکی دی یونگ بدشانسی داد که پنالتی را از دست داد.

جرارد پیکه نزدیک بودن نتا به خود را دست کم گرفت و یک مدافع سخت گیر دروازه بان را غافلگیر کرد. نتا نتوانست پاهای خود را تنظیم کند و ریوخا با نوشتن یک حرف بزرگ توپ را از او دور کرد و به تور دروازه فشار داد.

کومان در این وقفه سه تغییر ایجاد کرد ، با پدرو ، فرانسیسکو ترینکائو و میرال پنیچ.

اما بارسا در شکستن دفاع آلاوس سخت کار کرد تا اینکه پلته آرا آنها را فاش کرد. او صورت پیك را بارگیری كرد تا در دقیقه 62 كارت زرد دوم را بدست آورد و در 63 امین مسابقه گریزمان گل تساوی را به ثمر رساند ، اتفاقی زیبا و عالی كه باعث تساوی بارسلونا شد.

یک دقیقه بعد تقریباً 2-1 بود ، اما پایان مسی کاملاً مهار شد ، در حالی که گریزمان برای دومین بار آفساید را کنار گذاشت. فاتی قبل از خروج به سمت دروازه شلیک کرد و پایان پیکه از روی خط حذف شد. آلاوس بیرون زد.

خطر خشکسالی هدف را پایان می دهد

پیش از این ، ادن هازارد در بیش از یک سال اولین گل خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند و به نظر می رسد تیمش پس از پیروزی راحت مقابل هوئسکا ، گوشه را برگردانده است.

آذر از سال 2019 با انتقال 100 میلیون یورویی به چلسی به مادرید دچار آسیب دیدگی وحشتناکی شده است ، اما بلژیکی امیدوار است که اعتصاب خیره کننده او از راه دور به آلفردو دی استفانو بتواند کار خود را در اسپانیا آغاز کند.

زیدان گفت: “ما کیفیت عدن را می دانیم.” “او یک گل خوب به ثمر رساند و ما در نیمه اول به او نیاز داشتیم زیرا بعد از گل اول او بازی متفاوت بود.”

بالا رفته

کریم بنزما و فد والورده پیروزی را قبل از گلزنی هوئسکا از طریق داوید فریرا مطمئن کردند ، فقط بنزما در زمان مصدومیت مادرید دومین و چهارمین گل خود را اضافه کرد.

این یک هفته دلگرم کننده برای تیم زیدان است که با پیروزی کلاسیک در “نیوکمپ” آغاز شد و با آنها در بالای جدول به پایان رسید ، با دو امتیاز بالاتر از “رئال سوسیداد”.

مباحث ذکر شده در این مقاله