«…اگر به پلی آف نمی رسیدیم»: روتوراج گایکواد راز صعود CSK

روتوراج گایکواد، بت‌باز افتتاحیه، موفقیت چنای سوپر کینگز در IPL ادامه‌دار را به اردوی پیش‌فصل آنها نسبت داد و از مدیریت تیم برای ایجاد احساس امنیت در بازیکنان و مشخص کردن واضح نقش‌هایشان تمجید کرد. قهرمان چهار دوره CSK پس از اینکه روز سه شنبه با پیروزی 15 ران مقابل دارندگان گجرات تایتانز در مرحله مقدماتی 1 به فینال رسید، خود را در صف پنجمین IPL قرار داد. – گایکواد در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت.

«همه مطمئن نبودند که ویکت قرار است چگونه به نظر برسد یا ویکت چگونه بازی کند. اما گاهی اوقات زمانی که در مسیرهای مسطح بازی می کنید، لازم نیست زیاد به ضربات خود فکر کنید و نه به نحوه بولینگ حریف.

“گاهی اوقات یک ضربه زن شوت های خوبی می زند و به او کلاه می زند. حتی اگر در حال ضربه زدن هستید، مهم است که وارد منطقه شوید.” گایکواد ارزیابی خود را پس از شکست CSK گجرات تایتانز در زمین دشوار Chepauk انجام داد تا به دهمین فینال IPL خود برسد.

چندین بازیکن CSK، از جمله خود گایکواد، تا قبل از این فصل هرگز یک بازی IPL را در چنای انجام نداده بودند. این اردو در 3 مارس آغاز شد و کاپیتان دونی، آجینکیا راهانه و آمباتی رایودو جزو اولین بازیکنانی بودند که وارد شهر شدند.

گایکواد گفت: تلاش زیادی برای موفقیت ما انجام شده است.

سال گذشته زمانی شروع شد که ما به پلی آف راه پیدا نکردیم. بدیهی است که مدیریت باید روی آنها کار زیادی انجام دهد و مواردی وجود داشت که باید آنها را بهبود بخشیم و تلاش کنیم یا یک نفر را به آن اضافه کنیم.

امسال، از اولین بازی، فکر می‌کنم در مورد اینکه چه کسی قرار است بازی کند و چه کسی قرار نیست بازی کند و احتمال 12، 13 یا 15 ما چقدر خواهد بود، واضح و مطمئن بودیم.

فکر می‌کنم از همان بازی اول همه نقش‌های خود را می‌دانستند. وقتی سریلانکایی‌ها دیر به میدان آمدند – تکشان و ماتیش پاتیرانا – فکر می‌کنم حتی از بازی اول هم در اوج بودند.

“بنابراین من فکر می کنم که ما تقریباً با یک تیم بازی کردیم و فقط به حرکت خود ادامه دادیم. و کلاه بر سر همه — کارکنان پشتیبانی و مدیریت نیز هست.” CSK در این مسابقه خوب عمل کرد و پس از اینکه هاردیک پاندیا تصمیم به کاسه بازی گرفت، در زمین آهسته به امتیاز 172 برای 7 رسید.

با توجه به شرایط، ثابت شد که بسیار بیشتر از یک مجموع رقابتی است زیرا گجرات تایتانز یک روز تعطیلی نادر داشت تا با 157 در 20 اور به پایان برسد.

رشید خان با 16 توپ 30 تایتان هواداران CSK را عصبی کرد، اما این برای تایتان ها کافی نبود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله