اولین ODI ، پیش نمایش: رقابت قدیمی در شرایط جدید برقرار می شود

استرالیا در برابر هندوستان پیش نمایش اول ODI: رقابت قدیمی تحت شرایط جدید ، از سر گرفته می شود

مانند هر دو طرف ، این تیم هندی نیز چندین ترکیب جدید و نقص قابل توجه دارد.© توییتر


وقتی هند در برابر استرالیا در 1 موقعیت پیدا می کندخیابان سری ODI 2020-21 ، آنها قبلاً احساس کرده اند که شرکت در هر ورزشی که توسط COVID تهدید شود. آزمایش های تکراری ، قرنطینه و محدودیت های مختلف ، البته لازم به ذکر است که تغییر در قوانین ، به یک امر عادی تبدیل شده است و اگرچه تقریباً تمام بازیکنان هند در طول لیگ برتر هند تحت چنین محدودیت هایی قرار داشتند ، اما بازی در هند یک کتری کاملا متفاوت با ماهی است. کسانی که در IPL هم تیمی بودند ، ناگهان رقیب شدند و روز جمعه در سیدنی این درگیری شکست خواهد خورد و انتظار نمی رود.

بوق تجاری

مانند هر دو طرف ، این تیم هندی همچنین دارای چندین ترکیب جدید و همچنین برخی از شکاف های قابل توجه است. عدم حضور روهیت شارما یک مسئله ثابت بود ، اما در توضیحات تخته کریکت شماتیک بود ، در حالی که خود بازیکن موجود بودن او را تأیید می کرد. در صورت خاتمه ندادن خمیر هند ، این چیزی است که می تواند دوباره به گلوله برفی تبدیل شود.

بقیه هیچ تعجب آور نیستند ، زیرا انتخاب کنندگان BCCI یک انتخاب آشکار را دنبال کردند. همیشه این س questionsال وجود خواهد داشت که چرا برخی دیگر از بازیکنان در آن حضور ندارند ، اما این همیشه با دوره کریکت در هند مطابقت دارد.

در مورد استرالیایی ها ، قطعاً برگ برنده آنها میچل استارک خواهد بود. دست چپ با سرعت سریع به طور مداوم IPL را از دست می داد و به عنوان سلاحی از آشوب و لرز جمع شده بود ، که باید در مخالفان آزاد شود و این بار همان است. استارک به طور قابل توجهی برای استرالیا متفاوت است و قدرت شلیک فوق العاده ای به بولینگ آنها اضافه می کند.

بالا رفته

آرون فینچ سرپرستی تعدادی از مظنونان عادی را به عهده دارد و همچنین علاقه زیادی به چگونگی افزودن استیو اسمیت و دیوید وارنر به پارچه های استرالیا وجود دارد.

بازی IPL و بازی های بین المللی یک روزه دو چیز کاملاً متفاوت هستند و وقتی جمعه اولین گل به ثمر برسد تفاوت آشکار خواهد شد. هر دو طرف مایل به شروع خوب هستند ، زیرا این امر می تواند بقیه سریال ها را حل کند ، نه فقط ODI.

مباحث ذکر شده در این مقاله