اندرو تای با تیم محدودی برای سریال “هند” جایگزین كین ریچاردسون در استرالیا می شود


دیگ سریع کین ریچاردسون یک تیم معلول استرالیایی را برای مقابله با هند ترک کرده و در کنار همسر و پسر تازه متولدش در آدلاید که با شیوع ویروس کرونا می جنگند بماند. ریچاردسون جایگزین سریع اندرو تای خواهد شد که در تور اخیر استرالیا به انگلیس در تیم حضور داشت. سرمربی تیم ملی ترور هونز گفت: “کین در تصمیم گیری مشکل داشت ، اما از پشتیبانی کامل انتخاب کنندگان و کل تیم بازی برخوردار است.”

بوق تجاری

ریچاردسون تصمیم خود را روز سه شنبه به رای دهندگان ، ساعاتی قبل از اعلام استرالیای جنوبی در شش روز محاصره “سوئیچ” حاوی خوشه ناگهانی ویروس کرونا در پایتخت ، آدلاید.

هونز گفت: “کین می خواست با نیکی و پسر تازه متولد شده آنها در آدلاید بماند. ما همیشه از بازیکنان و خانواده هایشان حمایت خواهیم کرد ، خصوصاً با توجه به شرایط سختی که در آن قرار داریم.”

“آنچه او به تیم می آورد را از دست خواهیم داد ، اما تصمیم او را کاملاً درک خواهیم کرد و از آن پشتیبانی خواهیم کرد.”

آماده سازی تور کریکت هند با شیوع در استرالیای جنوبی پیچیده شد و اولین آزمایشات از 17 تا 21 دسامبر در آدلاید اوال برنامه ریزی شد.

قبل از آن ، از 27 نوامبر در سیدنی و کانبرا باید سه سازمان بین المللی و بیست و بیست بین المللی بازی کند.

بازیکنان و کارکنان استرالیایی از خارج از نیو ساوت ولز چند روز زودتر از زمان برنامه ریزی شده ، از ترس اینکه آخرین شیوع بیماری می تواند مرزهای ایالتی را ببندد ، به سیدنی ، که تا حد زیادی فاقد کوید است ، وارد سیدنی شدند.

بتسمن ها جاش فیلیپ و D’Arcy Short به عنوان احتیاط به تیم آموزش استرالیا اضافه شده اند ، بقیه تیم “شمشیر سفید” قرار است روز یکشنبه در سیدنی جمع شوند.

کریکت استرالیا گفت که هنوز به دنبال انجام اولین آزمایش در آدلاید است ، اما از نزدیک وضعیت ویروس کرونا را کنترل می کند.

به استرالیای جنوبی روز چهارشنبه گفته شد که فقط برای کارهای لازم ، خرید مواد غذایی یا بهداشتی از خانه های خود خارج شوند.

بالا رفته

اولین ایالت استرالیا از ابتدای شیوع همه گیر ، ورزش در فضای باز را برای همه ساکنان ممنوع کرده است.

این محاصره زمانی رخ داد که دو مورد مثبت Covid با خوشه ای که از یک هتل قرنطینه ای در آدلاید بیرون آمده بود مرتبط شدند و باعث شروع 22 مورد شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله