استیو اسمیت “بسیار هیجان زده” به هند هشدار می دهد که دوباره در چرخ دنده های عقب است


استیو اسمیت استرالیایی روز سه شنبه به هند هشدار داد که بازی او سرانجام “تحت فشار قرار گرفت” و او آماده توجیه رتبه خود در جهان به عنوان بهترین ضرب و شتم است. اسمیت اعتراف کرد که از عملکردهای اخیر خود در راجستان راجرز در لیگ برتر هند (IPL) ناراضی است و گفت: “من هرگز ریتم خوبی وارد نکرده ام.” اما او اعتقاد داشت که در هفته جاری با آماده شدن برای سری آینده مقابل هند ، که با یک تیم یک روزه در جمعه در سیدنی آغاز می شود ، چیزی تغییر کرده است.

بوق تجاری

وی در یک کنفرانس تلفنی به خبرنگاران گفت: “طی چند روز گذشته ، به نظر می رسید که دستانم را پیدا کرده ام و بسیار خوشحالم.”

“حدود سه یا چهار ماه طول کشید ، اما اکنون آنها را پیدا کرده ام که جای خوشحالی دارد.”

این بازیکن 31 ساله گفت دشوار است که تشخیص دهید متفاوت است ، اما او را “با لبخند گسترده ای بر لب” و آماده ورود به شبکه های عملی ترک کرد.

وی گفت: “من این احساس را پیدا می كنم ، بیت ها را می بینم ، انگشت را به سمت راست می كشم ، راه دستانم را روی خفاش می روم.”

“توضیح آن دشوار است ، اما حدود دو روز پیش نبود ، پس چیزی شبیه به آن.”

در حالی که اعتقاد بر این است که اسمیت در برابر تأمین ناکافی آسیب پذیر است ، اما از احتمال حمله بولینگ در هند که او را با انتشار گازهای گلخانه ای غرق کرده ، متعجب شد.

وی گفت: “این نوعی چاپلوسی است اگر این تنها راهی باشد كه مردم باور می كنند می توانند مرا بیرون بیاورند زیرا بسیاری از گزینه ها را تمام كرده اند.”

“این به من اعتماد به نفس زیادی می دهد.”

به گفته وی ، مشکلات در IPL به این دلیل است که وی بازی طبیعی خود را انجام نداد.

وی گفت: “من كمی سعی می كنم بیش از حد قدرتمند باشم ، دقیقاً بازی من نیست.”

“در سراسر جهان بازیکنانی وجود دارند که می توانند شش نفره را به میل خود شکست دهند – و من یکی از آنها نیستم – برای من این مربوط به ضربات مناسب در کریکت ، مشت در شکاف ها ، دستکاری در زمین است.”

اسمیت ، که وقتی ممنوعیت شرکت در رسوایی جعل شمشیر در سال 2018 کاپیتانی استرالیایی خود را از دست داد ، چشم اندازهای بازیابی رهبری را کاهش داده است.

او گفت که تمرکز خود را روی پشتیبانی تیم پین آزمون و سرآمد آرون فینچ قرار داده است ، اما شانس های آینده خود را کاملاً رد نکرد.

بالا رفته

وی گفت: “من مدت زیادی است که در مورد آن فکر نمی کنم ، فقط این است که من اکنون کار خود را انجام می دهم و خواهیم دید که آینده چه خواهد بود.”

در طول این تور ، استرالیا و هند سه مسابقه یک روزه ، سه مسابقه 20 مسابقه و چهار مسابقه برگزار می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله