استوری اینستا نوین الحق پس از حذف RCB طرفداران ویرات کهلی را به جنون کشاند.

پس از حذف رویال چلنجرز بنگلور از لیگ برتر هند (IPL) 2023 پس از باخت به مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، دیدار ویرات کوهلی و نوین الحق در دور دوم وجود نخواهد داشت. علیرغم شکستن رکورد کوهلی در هفتمین تن IPL، RCB در تیم بازنده به پایان رسید، زیرا Shubman Gill نیز یک قرن را بزرگ کرد. تونا گیلا به GT کمک کرد تا با 6 ویکت برنده شود، زیرا نتیجه کمپین فرنچایز در بنگالورو را پر کرد. با این حال، پس از حذف RCB، استوری اینستاگرام Nevin بازیکن Lucknow Super Giants خشم بسیاری از طرفداران کوهلی را برانگیخت.

ناوین که در تاریخ 1 می در جریان مسابقه RCB مقابل LSG در مرحله چمپیونشیپ به طرز بدنامی با کوهلی درگیری داشت، این میم محبوب را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

بسیاری از هواداران احساس می کردند که میم نوین تلاشی برای مسخره کردن کوهلی بود، زیرا تیم او نتوانست به مرحله پلی آف راه پیدا کند در حالی که تیم LSG پیسر افغان موفق شد.

واکنش هواداران به این صورت است:

در خط مقدم مسابقه، شوبمن گیل 104 شکست ناپذیر را به ثمر رساند تا رکورد قرن ویرات کوهلی را پشت سر بگذارد.

این نتیجه باعث شد تا هندیز بمبئی که پنج بار برنده شده بود، در چهارمین و آخرین مرحله پلی آف پس از شکست سان رایزرز حیدرآباد با هشت ویکت در اولین مسابقه روز، در جایگاه چهارم قرار گیرد.

گیل در آخرین مسابقه گروهی با ضربه 52 توپی که گجرات را با پنج توپ خالی به پیروزی رساند، بازی کرد.

گیل شش برنده مسابقه را زد و دومین تن متوالی خود را جمع کرد.

صد او سومین روز بعد از کامرون گرین 100 پیروزی برای بمبئی بود، و پس از آن کوهلی 101 از بازی خارج نشد.

در مسابقه ای که به دلیل بارندگی در بنگالورو با یک ساعت تاخیر آغاز شد، کوهلی دومین صد و هفتمین IPL متوالی خود را به ثمر رساند و شش گل کریس گیل را شکست داد و بنگلور را 197-5 فرستاد.

تلاش بیهوده بود زیرا کوهلی یک سال دیگر منتظر عنوان دست نیافتنی IPL بود.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله