استرالیا علیه هند: BCCI اظهار داشت که روهیت شارما به دلیل بیماری پدرش به استرالیا سفر نکرده است. تست تناسب اندام در 11 دسامبر


BCCI سرانجام “سردرگمی” را در مورد اینکه چرا روهیت شارما با تیم به استرالیا سفر نکرده بود ساعاتی پس از شکایت کاپیتان ویرات کولی از “وضوح ناکافی” برطرف شد ، و گفت که رئیس اصلی ضرب و شتم برای پدر بیمار خود پس از IPL باید در بمبئی باشد. علاوه بر این ، هیئت مدیره گزارش داد که سریعترین بولینگ بزرگسالان ، ایشانت شارما ، از 17 دسامبر در یک سری آزمایشات حذف شده است زیرا او به موقع برای مسابقه آماده نخواهد شد. هیئت مدیره اظهارات کوهل مبنی بر اینکه شایستگی روهیت در 11 دسامبر بررسی خواهد شد ، تکرار شد و پس از آن فراخوانی مبنی بر اینکه آیا وی می تواند در آنجا در آزمون ها شرکت کند ، انجام می شود.

بوق تجاری

دبیر BCCI جی شاه کولی در اظهاراتی با ابراز نارضایتی از کمبود جسمی گفت: “روهیت شارما پس از IPL مجبور شد به بمبئی برگردد و به حرف پدر بیمار خود گوش دهد. پدرش اکنون به خوبی بهبود می یابد و این باعث شده است که او به NCA برود و توانبخشی را آغاز کند.” شکل راشیتیسم.

او به دلیل قوانین سختگیرانه 14 روزه قرنطینه در کشور میزبان ، احتمالاً دو دادگاه اول را از دست خواهد داد. این سریال با یک شبانه روز در آدلاید آغاز می شود. درب بازکن در هنگام IPL از ناحیه همسترینگ آسیب دید. کوهلی گفت که او نمی داند چرا روهیت به همراه اوریدیمان ساها در استرالیا توانبخشی نشده است.

شاه تصریح کرد که معاون ناخدای شمشیرهای سفید پس از IPL در امارات به بمبئی بازگشت تا به حرف پدر بیمار خود گوش فرا دهد و پس از آن به آکادمی ملی کرکت (NCA) در بنگالورو گزارش داد.

در بیانیه آمده است: “او (روهیت) در حال حاضر در NCA تحت توانبخشی است. ارزیابی بعدی آقای Rohit Sharma در 11 دسامبر برگزار می شود ، و پس از آن BCCI در مورد مشارکت در غنائم مرزی استرالیا-مرز-گاواسکار شفافیت پیدا می کند.”

بالا رفته

واضح است که “سردرگمی” که کوهل درباره آن صحبت می کرد توسط تیم کریکت BCCI ایجاد شده است. همچنین معلوم شد که سورو گانگولی رئیس BCCI از رئیس نیک هاکلی رئیس کریکت استرالیا می خواهد که در صورت رفتن به روهیت ، یک قرنطینه نرم را برای او فراهم کند تا بتواند برای 14 روز انزوا آموزش ببیند.

در مورد ایشانت ، شاه گفت که گام دشوار پس از کشش جانبی بهبود یافته است ، اما رسیدن به اوج شکل خود زمان می برد. وی گفت: “ایشانت به طور کامل از آسیب دیدگی ناشی از بار جانبی که در طی IPL 2020 در امارات دریافت شده بهبود یافته است.” شاه افزود: “در حالی که او برای دستیابی به مناسب بودن در مسابقات آزمایشی حجم کار خود را افزایش می دهد ، اما ایشانت شارما از ترافیک Border-Hawaskar رد صلاحیت شده است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله