استرالیا علیه هند: راویچندران اشوین تمرین شبکه را در کشور کانگورو آغاز می کند. تماشا کردن

استرالیا علیه هند: Ravichandran Ashwin تمرین شبکه را در سال 2008 آغاز می کند

راویچندران آشوین ویدئویی از جلسه خود در سیدنی منتشر کرد.© اینستاگرام


بازیکنان هندی که اکنون یک قرنطینه اجباری 14 روزه در سیدنی را پشت سر می گذارند ، قبلاً آماده سازی تیم های محدود و سری تست های آینده مقابل استرالیا را آغاز کرده اند. راویچندران اشوین و آجینکیا رهانه ، که بخشی از گروه آزمایشی بودند ، وقت خود را صرف تقویت مهارت های خود در شبکه کردند. علاوه بر این ، تمرین در امتداد آنها توسط چرخاننده هایی با بازوی چپ راویندرا جید انجام شد. آر.آشوین چندین ویدئو در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن می توان او را دید که با یک توپ قرمز به معاون کاپیتان هند بازی می کند. اشوین با به اشتراک گذاشتن یک ویدئو در اینستاگرام نوشت: “دست راست !! سرزمین کانگوروها!

بوق تجاری

اشوین که به همراه همسر و دو دخترش به استرالیا رفته بود ، 9 سالگی ازدواج خود را در انزوا و در اتاق هتل جشن گرفت. آشوین و همسرش پریتی چند تصویر از تعطیلات منزوی اما سرگرم کننده خود به اشتراک گذاشتند.

اشوین در اینستاگرام نوشت: “زمان در حال اتمام است! در 9 سال گذشته نیز همینطور بوده است.

اشوین و رهان در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2020 که اخیراً به اتمام رسیده بود ، بخشی از لباس پایتخت های دهلی بودند ، جایی که در فینال به هندی های بمبئی باختند.

بازیکنان تیم ملی هند با پشت سر گذاشتن آزمایش ویروس کرونا ، تمرینات هوای آزاد را از روز شنبه آغاز کردند. هیئت کنترل کریکت هند (BCCI) چندین تصویر از بازیکنانی که وقت خود را در باشگاه می گذرانند و همچنین تمرینات سبک در فضای باز را به اشتراک گذاشته است.

بالا رفته

تیم هند پس از مدتها مجدداً وارد عمل خواهد شد ، زمانی که در سری 3 مسابقه ODI به استرالیا می آید و به همان تعداد T20I دنبال می شود. قبل از شروع اولین مسابقه آزمون در 17 دسامبر در آدلاید ، بازیکنان هند دو بازی تمرینی انجام می دهند.

مسابقه دوم آزمون بوکس روز است که از 26 تا 30 دسامبر در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود. آزمون سوم 7 ژانویه در سیدنی و آزمون چهارم و نهایی 15 ژانویه در بریزبن آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله