استرالیا در مقابل هند: Rohit Sharma و Ishant Sharma باید 4-5 روز برای انجام آزمایش به استرالیا برسند ، Ravi Shastra می گوید


راوی شاسترا ، مربی هند اظهار داشت که روهیت شارما و ایشانت شارما باید “در چهار تا پنج روز” آینده به استرالیا برسند تا بتوانند در یک سری آزمایش مقابل میزبان شرکت کنند. “او (روهیت) در NCA در حال آزمایشاتی است و بدیهی است که آنها تصمیم خواهند گرفت [for] چه مدت او نیاز به استراحت دارد. اما همه چیز می تواند پیچیده اگر شما به انتظار بیش از حد طولانی پرسید: [because] سپس شما دوباره در مورد قرنطینه صحبت می کنید ، که می تواند حضور در مجموعه آزمایش را برای او بسیار دشوار کند. “، به نقل از ESPN Cricinfo ، Shastri به ABC Sport گفت.

بوق تجاری

به محض ورود به استرالیا ، هر دو بازیکن که اکنون در NCA در بنگالورو هستند ، باید 14 روز قرنطینه اجباری انجام دهند. در تاریخ 11 دسامبر ، تیم هند در استرالیا قرار است یک مسابقه سه روزه برای گرم کردن برگزار کند. بنابراین برای قرنطینه شدن تا 10 دسامبر ، روهیت و ایشانت مجبور شدند در 26 نوامبر در استرالیا فرود بیایند.

شاستری در مورد روهیت ، که در تیم های محدود پرسنل نیست ، گفت: “او هرگز قصد نداشت در یک سری” توپ سفید “بازی کند ، آنها فقط به دنبال این بودند که چه مدت به استراحت احتیاج دارد ، زیرا شما نمی توانید مدت طولانی برای استراحت را داشته باشید “اگر مجبور باشید یک سری تست یا هر کریکت را با یک توپ قرمز بازی کنید ، باید سه تا چهار روز آینده در پرواز باشید. اگر این کار را نکنید ، دشوار خواهد بود.”

هیئت کنترل کریکت هند (BCCI) در تاریخ 9 نوامبر گفت که ایشانت تحت توانبخشی است و پس از “بهبود کامل و آموزش کافی بدنی” به تیم آزمایش هند اضافه خواهد شد.

شاستری سپس اظهار داشت ، “این مورد مشابهی با روهیت است. شما واقعاً نمی دانید که او با چه سرعتی قادر به بلند شدن است. همانطور که گفتم ، اگر کسی مجبور به بازی در مجموعه” تست “باشد ، باید برای چهار بعدی پرواز کند – پنج روز. در غیر این صورت بسیار دشوار است. “

بالا رفته

هند و استرالیا قصد دارند در سه آزمایش ODI ، سه T20I و چهار آزمایش ، شاخ ها را در برابر یکدیگر محکم کنند. کوهلی فقط در یک تست مقابل استرالیا بازی خواهد کرد و پس از دریافت مرخصی پدری OPC به خانه بازمی گردد.

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در آدلاید اول آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است. این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله