استرالیا در مقابل هند: مایکل وون معتقد است اگر ویرات کوهلی 3 دیدار نهایی را از دست ندهد ، میزبان سریال آزمایشی “بسیار آسان” را برنده خواهد شد

کاپیتان سابق انگلیس معتقد است که استرالیا در این سری از مسابقات پیروز خواهد شد

عدم حضور ویرا کولی ضربه بزرگی به هند خواهد بود© توییتر


کاپیتان سابق انگلیس ، مایکل واگن گفته استرالیا باید “خیلی راحت” در یک سری آزمایشات علیه هند پیروز شود و ویرات کولی قصد دارد بعد از چهار بازی اول با مرخصی پدری به خانه برگردد. روز دوشنبه ، BCCI اعلام كرد كه به كول مرخصی پدری اعطا شده است و پس از اولین آزمایش در آدلاید به هند برمی گردد. کوهلی و همسرش آنوشکا در ماه ژانویه در انتظار فرزند اول خود هستند. وون گفت کهلی تصمیم درستی گرفت که برای تولد فرزندش در آنجا باشد اما گفت که استرالیا بدون ناخدای خود برای هند بسیار قدرتمند خواهد بود.

بوق تجاری

واگن در توئیتر خود نوشت: “برای 3 آزمایش در استرالیا هیچimVkohli وجود ندارد. تصمیم درست در هنگام تولد اولین فرزند او است … اما این بدان معنی است که استرالیا به راحتی سریال IMO را برنده خواهد شد.”

این مجموعه تست چهار مسابقه با یک تست شبانه روز در آدلاید در 17 دسامبر آغاز می شود و پس از آن “روز بوکسینگ” در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود.

آزمون سوم 7 ژانویه در زمین کریکت در سیدنی آغاز می شود و چهارمین و آخرین آزمایش در 15 ژانویه آغاز می شود و در گابا در بریزبن برگزار می شود.

هنگامی که آخرین بار هند در استرالیا در سال های 19-19-2018 گشت و گذار کرد ، آنها اولین پیروزی خود را در سری Test Under ثبت کردند.

بالا رفته

Cheteshwar Pujara سه قرن گل زد که هند سری 2-1 را برد.

عدم حضور کوهلی ضربه بزرگی به بازدیدکنندگان خواهد بود ، اما هند خوشحال خواهد شد که روهیت شارما را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ محروم می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله