استرالیا در مقابل هند: روهیت شارما در تیم آزمایشی قرار دارد ، ویرات کولی بعد از اولین تست به تیم بازگشت


هیئت مدیره کریکت هند (BCCI) روز دوشنبه اعلام کرد ، ویرات کولی ، کاپیتان هند پس از اولین آزمایش در یک بازی چهار مسابقه ای از استرالیا به هند باز می گردد. هیئت کریکت هند همچنین تایید کرده است که روهیت شارما در تیم آزمایشی قرار گرفته اما برای سری های ODI و T20 International (T20I) Down Under در حال استراحت خواهد بود. در بیانیه آمده است كه كوهلی به هیئت مدیره برنامه های خود برای بازگشت به هند را پس از اولین آزمون در جلسه كمسیون انتخابات در ماه اكتبر اعلام كرد و به او مرخصی پدری اعطا شد.

بوق تجاری

کهلی و همسرش آنوشکا شارما در ژانویه سال آینده در انتظار اولین فرزندشان هستند.

در بیانیه آمده است: “در جلسه کمیته پذیرش در تاریخ 26 اکتبر سال 2020 ، آقای ویرات کولی برنامه خود را برای بازگشت به هند پس از اولین آزمایش در آدلاید به BCCI اطلاع داد.” “BCCI به كاپیتان هند مرخصی والدین داده است. او پس از اولین تست مقابل استرالیا در آدلاید برمی گردد.”

روهیت شارما در ابتدا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، از ترکیب تیم کنار گذاشته شد.

با این حال ، BCCI مناسب بودن او را زیر نظر گرفت و به او اجازه داد در یک مجموعه آزمایشی بازی کند.

در این بیانیه آمده است: “تیم پزشکی BCCI تناسب اندام روهیت شارما را کنترل کرده و به کمیته انتخاب ارشد All India اطلاع داد.

وی گفت: “با مشورت با آقای شارما ، تصمیم بر این شد كه برای ODI و T20I در استرالیا استراحت كنید تا تناسب اندام كامل را بدست آورید و او برای جوایز Border Gavascar در تیم آزمایش هند قرار گرفت.”

روهیت شارما که چهار بازی را در طول IPL از دست داده بود ، برای بازی آخر در لیگ به بازی با سرخپوشان بمبئی بازگشت و همچنین یک مسابقه مقدماتی 1 برابر پایتخت های دهلی انجام داد و سوالاتی را در مورد حذف وی از تیم هند ایجاد کرد.

او در فینال مقابل DC در 10 نوامبر هدایت MI را بر عهده خواهد داشت.

تور هند استرالیا با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که از 27 نوامبر آغاز می شود.

پس از سری ODI ، سه T20I از 4 دسامبر آغاز می شود.

بالا رفته

اولین آزمون از 17 دسامبر آغاز می شود و تا 21 دسامبر ادامه دارد. آزمون دوم آزمون “Boxing Day” است.

این سری چهار مسابقه در تاریخ 19 ژانویه به پایان می رسد.

مباحث ذکر شده در این مقاله