استرالیا در مقابل هند برای امتیازات 1 1st T20I T20 1 live


نتیجه مستقیم کریکت استرالیا – هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید. بعد از 5.2 فریم ، هند 32/1. نتایج بی درنگ ، نظرات شمشیر و سایر موارد را دریافت کنید. امروز مسابقه استرالیا – هند 2020-21 بین استرالیا و هند را تماشا کنید. همه موارد مربوط به مسابقات استرالیا و هند در Sports.NDTV.com در دسترس خواهد بود. با نتایج بازی استرالیا – هند در جریان باشید. نقشه نمره استرالیا – هند را بررسی کنید. می توانید به روزرسانی کارت نتایج را دریافت کنید ، واقعیت ها را با هم مقایسه کنید با تبلیغات Sports.NDTV.com ، مکان مناسب برای ارزیابی کریکت زنده ، به روزرسانی های سریع داشته باشید.

4.6 فریم (0 راه اندازی)
زامپا فقط می تواند یک بار تحویل ویراتو کولی را قبول کند. او روی بالشت ها بود و به سمت او هل داد. او از اولین نفر خود 9 عقب است. شروع عزیز برای آدام زامپا.

4.5 فریم (1 پرتاب)
حفاری کنید و مجرد شوید. به طور کامل و اطراف ، راهول از مسیر پایین می رود و او را روی جلد به اسمیت می رساند. وجود دارد برای مسح و سرقت یک تک.

4.4 فریم (2 اجرا)
روی بالشتکهای ساخته شده به مدت طولانی. یک زوج دیگر. کوهلی این دو نفر را تمام روز مدیریت خواهد کرد.

4.3 فریم (2 حرکت)
او یک زن و شوهر گرفت. وای! یک توپ کوتاه ، راهول آن را روی یک توپ بلند می کشد و یک جفت را برمی دارد قبل از اینکه زمین خارج آن را قطع کند.

4.2 فریم (0 راه اندازی)
به اطراف پرت می شود ، کنار می زند.

4.1 فریم (4 اجرا)
چهار پمپ با مرز برخورد می کند. راهول که به خیابان پرتاب می شود ، به جلو خم می شود و او را جلوی نقطه ای برای مرز آسان هل می دهد.
AUS در برابر IND: 1st T20I: KL Rahul آدام زامپ را با 4 شکست داد!  IND 25/1 (4.1 اوت).  CRR: 6

Adam Zampa در Powerplay به حمله می رود.

3.6 فریم (1 پرتاب)
کامل و دور ، KL Rahul او را به نقطه ای عمیق برای یک دوست برمی گرداند.

3.5 فریم (1 پرتاب)
بیرون کهل او را در مقابل نقطه برای یک ضربه مشت می کند.

3.4 فریم (4 اجرا)
چهار حاشیه برای Super V. Fullish و به دنبال کینگ کول که روی پای او قرار گرفته است ، ویرات از نزدیک او را تماشا می کند ، از مچ دستان خود استفاده می کند و مرز را روی ویکت نگه می دارد. بازیکنان قهرمان همیشه راهی برای بازگشت پیدا می کنند.
AUS در برابر IND: 1st T20I: ویرات کهلی جاش هازلوود را با نتیجه 4 شکست داد!  IND 19/1 (3.4 اوت).  CRR: 5.18

3.3 فریم (0 راه اندازی)
ضرب و شتم! توپ عالی از هازلود. کامل و گرد ، تغذیه و برداشته می شود. ویرات کولی مشتاقانه منتظر دفاع است اما توپ از کنار لبه خارجی او عبور می کند.

3.2 فریم (1 اجرا)
کمی سو a تفاهم ، اما در نتیجه هند یک واحد بدست خواهد آورد. از بیرون به سمت نقطه رانده می شود. استیون اسمیت زمینه های اشتباهی وجود دارد و “مردم با رنگ آبی” علی رغم تردید اولیه ، می توانند به تنهایی نفوذ کنند.

3.1 فریم (1 اجرا)
روی لنت هایی که برای یک تک به وسط ویکت جمع شده اند. جالب است که ببینید امروز کوهلی چگونه پیش می رود.

2.6 فریم (1 پرتاب)
و ویرات بی خبر است. کهلی بسیار پر و خارج ، کوهلی او را برای شخص سوم به یک شخص سوم راهنمایی می کند. 7 دوش و یک ویکت با ثانیه بالاتر از استارک. برای او و استرالیایی ها خوب است.

2.6 فریم (1 پرتاب)
وسیع! در خارج از مسیر کامل و خوب. وقتی اجازه می دهد. تمریناتی برای قاضی راد تاکر وجود دارد. تماس می گیرد تا آن را گسترده بخوانید.

ناو هندی ویرات کولی راهی به میانه راه می زند.

2.5 فریم (0 راه اندازی)
وای! تمیزش کن! به همین دلیل میچل استارک بسیار خوب است. مردم تعجب می کنند که چرا میچ هنوز مخفف استرالیا است؟ از همین رو! کامل و خاموش ، یک اشاره به دامنه ، فقط یک اشاره. به نظر می رسد دوان در حال صعود است ، اما از دست می دهد. توپ علی رغم اشاره به وسعت ، توانست تیر را از بین ببرد.
AUS v. IND: 1st T20I: WICKET!  Shihar Davan b Mitchell Stark 1 (6b ، 0x4 ، 0x6).  IND 11/1 (2.5 اوت).  CRR: 3.88

2.4 فریم (1 پرتاب)
طول یورک ، واقعاً در استخرهای استارک مهارت دارد. برای یک دوست به یک نقطه عمیق گیر کرده است.

2.3 بیش از (4 اجرا)
پایان و چهار! در بالا. هیچکس و مرزی برای راهول وجود ندارد. KL Rahul به طور کامل و نزدیک به نظر می رسد که از بین پوشش ها عبور می کند ، اما از لبه بیرونی ضخیم برخوردار است. از بالای نقطه برگشت برای مرز پرواز می کند. در عمق ، هیچ کس.
AUS در برابر IND: 1st T20I: KL Rahul میچل استارک را در 4 شکست داد!  IND 10/0 (2.3 Ov).  CRR: 4

2.2 فریم (0 راه اندازی)
چند تاب وجود داشت. پر و تکان دادن به سمت راهول ، که به نظر می رسد سوار است اما آن را از نیمه داخلی به کنار پای خود می کشد.

2.1 فریم (0 راه اندازی)
کامل و خارجی خاموش ، به نقطه توجه کنید.

1.6 فریم (0 راه اندازی)
این بار هازلوود دست هایش را دور خود حلقه می کند و بیشتر می شست ، گابار او را می پوشاند. در جستجوی دوست خود هستید ، اما KL Rahul او را به عقب می فرستد.

1.5 فریم (0 راه اندازی)
توپ کوتاه در خارج ، کمی برگشت اضافی. SD پس از آن می رود اما متصل نمی شود.

1.4 فریم (0 راه اندازی)
برای مدت طولانی در خارج ، Shihar Davan از مسیر پایین می رود و آن را می زند تا نقطه را ببندد.

1.3 فریم (1 پرتاب)
روی بالش ها راهول نگاه می کند تا او را به پاهایش بکشاند. حوصله اش سر می رود و از لنت هایش آزاد می شود. استرالیا درخواست تجدیدنظر ضعیفی را به LBW ارائه داده است ، اما قاضی علاقه ای ندارد. توپ به سمت پا می رود و افراد با رنگ آبی راهی پا می شوند.

1.2 فریم (1 اجرا)
دوان در دسترس نیست! Shihar ، پر و قطع ، صورت خفاش را باز می کند و آن را به کنار هدایت می کند. یک تک می شود.

1.1 فریم (0 راه اندازی)
کامل و خارج از آن ، Shihar Davan آن را خوب می زند ، اما دقیقاً به نقطه اصلی.

از انتهای دیگر ، جاش هازلوود فنجان را برمی دارد.

0.6 بیش (2 اجرا)
روی بالش ها راهول آن را تا یک پای نازک پر می کند. یک زوج دیگر. هند با نتیجه 4: 0 در پایان بازی اول.

0.5 بیش از (0 راه اندازی)
شوت خوب ، اما نتیجه ای برای هندی ها نتیجه نداشت. به طور کامل و در اطراف ، KL Rahul آن را خوب سکته می کند ، اما معنی می یابد.

0.4 بیش (0 راه اندازی)
به طور کامل روشن ، راهول آن را مسدود می کند تا نیمه بیرونی را ببندد.

0.3 مورد دیگر (0 راه اندازی)
به طور کامل و اطراف ، رهول او را تا وسط می کشد.

0.2 بیش از (2 اجرا)
ابتدا برای هند و راهول می دوید. دومی نیز حساب خود را باز می کند. کامل و خاموش ، راهول او را از طریق نقطه هدایت می کند و یک جفت می گیرد.

0.1 بیشتر (0 پرتاب)
استارک با بکینگ پودر شروع می کند. کامل و خوب ، راهول او را دنبال می کند اما از دست می دهد.

همه ما آماده شروع هستیم! فوتبالیست های استرالیایی در حال حرکت به وسط هستند و پس از آنها Shihar Davan و KL Rahul قرار دارند. میچل استارک با توپ شروع خواهد کرد.

گزارش زمین – گلن مک گراث می گوید این زمین خشک به نظر می رسد و چمن زیادی روی آن وجود ندارد. Harsha Bhogle استدلال می کند که مرزهای مستقیم کمی کوتاه تر هستند.

رایندرا جید آنجاست تا صحبت کند. او می گوید که او و هاردیک فکر می کردند که در آخرین ODI تا آخر بازی کنند زیرا آنها می دانستند که چاقو باقی مانده است. وی ادامه داد که چیزی برای چرخنده ها وجود دارد و دوست دارد در آن ویکت لرزاند. وی می افزاید که از سال 2014 جشن گرفتن توپ را با خداوند آغاز کرد و این کار را برای رزمندگانی که دوست دارند در جنگ شمشیر بزنند انجام می دهد.

هند (بازی در XI) – شیخار داوان ، K.L. Rahul (VK) ، ویرات کولی (C) ، Manish Pandey ، Sanju Samson ، Hardyk Pandya ، Ravindra Jadeya ، Washington Sundar ، Deepak Chahar ، Mohamed Shami ، T Natarajan.

استرالیا (“XI”) – Aaran Finch (C) ، D’Arcy Short ، Matthew Wade (WK) ، استفن اسمیت ، گلن ماکسول ، Mois Enriquez ، شان ابوت ، میچل استارک ، میچل Svepson ، آدام زامپا ، جوش هازلوود.

ویرات کولی ، کاپیتان هند ، می گوید این یک فرصت عالی است که به چند نفر نگاه کنید (با توجه به WC 20 2020). اعلام می کند که آنها باید عملکرد خوبی داشته باشند و این حرکت را ادامه دهند. اضافه می کند که T Natarajan در T20I اولین حضور دارد و می گوید که در آخرین بازی نوشته شده است. با در نظر گرفتن جام جهانی T20 می خواهد بازیکنان را در موقعیت های مختلف قرار دهد.

آرون فینچ ، کاپیتان استرالیا ، موافقت می کند که مسیر جام جهانی 2020 T20 امروز آغاز شود. او می گوید D’Arcy Short کفش های دیوید وارنر را پر می کند و با او باز می شود. با افتخار پیراهن مردم بومی را می پوشد.

TOSS – مردان علاقه مند برای قرعه کشی از وسط بیرون آمدند. سکه بالا می رود و به نفع فینچ می شود. استرالیا اولین خواهد بود!

گلن ماکسول اینجاست تا صحبت کند. او می گوید که شروع به پیدا کردن چیزی به سمت قرنطینه کرده است و به محض این که شروع به خوب زدن توپ کرد ، واقعاً توپ را زد. وی اضافه می کند که امیدوار است فرم را در T20I ادامه دهد. او می گوید ضربه را خصوصاً در قرنطینه خیلی بیشتر تمرین کرده است. او می گوید احساس می کند ضربه زدن هنگام تعویض یک ضربه قانونی است. او اضافه می کند که دوست دارد در مقابل بومرا بازی کند زیرا او یک بولر عالی است.

در همین حال ، استرالیا در سری ODI بسیار بالینی بوده است. ضرب و شتم آنها به خوبی تحویل و مرتب شده است. بله ، عدم حضور وارنر یک حفره بزرگ ایجاد می کند ، اما آنها توانایی قدم برداشتن حتی در غیاب دیوید را نیز نشان داده اند. قایق های آنها مانند هند تانک را بردند. وقتی کامینز پشت T20I استراحت می کند ، Starc تعداد زیادی از شانه های دیگر کاترها را دارد (اگر بتواند بازی کند). آیا استرالیایی ها می توانند از سری ODI همان حرکت مشابه را در اینجا داشته باشند؟ بیایید بفهمیم …

در سری قبلی ODI هند خوب جنگید ، اما این بولینگ بود که آنها را در اولین جفت ODI ناکام گذاشت. در سوم ، درست زمانی که به نظر می رسید هند توطئه خود را از دست خواهد داد ، توپچی ها آن را به خوبی برگرداندند. اکنون آنها افرادی مانند واشنگتن سوندار و دیپاک چهار را در اختیار دارند. آیا آنها در مورد وضعیت بولینگ از طرف خود تغییری ایجاد می کنند؟ تماشای این جالب خواهد بود.

اکنون زمان T20I است. یا دوباره به T20I برگشته است؟ مهم نیست که چطور می خواهید به آن نگاه کنید ، این یک غواص ورزشی شگفت انگیز است که همه ما منتظر آن هستیم و نفس نفس می کشیم. و ما سرگرم می شویم ، زیرا بین این دو طرف تعداد مشابهی از T20I و همچنین ODI که قبلاً بازی می شد ، بازی خواهد شد. ما همچنان در کانبرا هستیم و می بینیم که آیا هند پس از برنده شدن سومین دوره ODI می تواند دوباره در اینجا کار کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله