استرالیا در مقابل هند برای امتیازات 1 1st T20I T20 1 live


تیم ویژه ای از کارشناسان نتایج را به صورت زنده ، نتایج کریکت ، پخش زنده مسابقات در Sports.NDTV.com به شما ارائه می دهند. بعد از 5.1 فریم ، استرالیا که 162 هدف را دنبال می کند ، 46/0 است. همچنین به روز رسانی نقشه زنده استرالیا در برابر هند موجود است. این بستر کامل برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در استرالیا در برابر هند 2020-21 است. سافت و بولرهای مورد علاقه خود را از طریق مسابقه امروز استرالیا – هند 2020-21 ، نظرات در مورد گلها ، استرالیا در مقابل هند ، استرالیا در مقابل هند ، حساب های آنلاین ، استرالیا در مقابل هند دنبال کنید هیجان استرالیا مقابل هند 2020-21 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی مسابقات را در زمان واقعی دنبال کرده و کریکت را از طریق سیستم ما ارزیابی کنید.

4.6 فریم (1 پرتاب)
در خارج ، برای یک تک دقیقاً به وسط مشت شده است. 12 از این فرار می کند. استرالیا به 117 دوش در 90 گل نیاز دارد. در این مرحله ، آنها با بازی فرار می کنند.

4.5 فریم (0 راه اندازی)
محمد شامی سرعت خود را کم می کند. در خارج ماشین اصلاح بود – D’Arcy Short به دنبال شوت کات می رود ، اما در نهایت آن را از دست می دهد.

4.4 فریم (1 پرتاب)
در خارج ، به یک مرد کوتاه کوتاه برای یک تک آهنگ سریع گوش داد. بین این دو به خوبی کار می کند.

4.3 فریم (6 اجرا)
شش! اوه چه وانت شامی نسبت به توپهای قبلی کمی پرتر می شود. با پرتاب آن در وسط و پا ، فینچ پایین می رود ، آن را می گیرد و آن را روی یک پایه مربع عمیق عقب می اندازد.
AUS در برابر IND: 1st T20I: Six!  آرون فینچ محمد شامی را شکست داد.  AUS 43/0 (4.3 اوت).  هدف: 162؛  PPP: 7.68

4.2 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه و خاموش ، آرون جای خود را می دهد و آن را به خوبی نوازش می کند ، اما این بار یک نقطه دفاع پیدا می کند.

4.1 فریم (4 اجرا)
چهار یک بار دیگر توپ به سمت راست ، از هوا و به زمین برخورد کرد. مسئله بزرگی با توپ نیست. اندکی قطع اتصال ، فینچ عقب نشینی کرده و یک نقطه را تا حد مجاز کاهش می دهد.
AUS در مقابل IND: 1st T20I: آرون فینچ با نتیجه 4 بر محمد شامی ضربه زد!  AUS 37/0 (4.1 اوت).  هدف: 162؛  PPP: 7.89

3.6 فریم (1 پرتاب)
در خارج ، پوشش مشت شده برای تک.

3.5 فریم (0 راه اندازی)
آرون فینچ ، کاملاً معلول ، بیش از وسط دروازه به نظر می رسد. اما سرانجام او به یک فوت مربع از فرش مه می خورد.

3.4 فریم (1 اجرا)
کوتاه در وسط و پا ، کوتاه کوتاه عقب می رود و صورت خفاش را می بندد تا از طریق پایه مربع به آن نگاه کند.

3.3 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه و خالی ، D’Arcy Short به او نگاه کرد اما از دست دادن لنت ها غافل می شود.

خبر داریم! Yuzvendra Chahal به عنوان جایگزینی برای ضربه مغزی Ravindra Jade در زمین بازی بیرون می رود. جاستین لنگر ناراضی بود و قبل از شروع نوبت استرالیا در حال بحث و جدال با داور مسابقه بود.

3.2 فریم (1 اجرا)
خاموش شد ، به قسمت پایینی واحد ضربه زد.

3.1 بیش (4 اجرا)
چهار خیلی کوتاه نبود زمان کوتاه خاموش و خاموش ، فینچ برمی گردد و آن را به وسط ویکت برای حد مجاز می کشد.
AUS در برابر IND: 1st T20I: آرون فینچ با نتیجه 4 به واشنگتن ساندر برخورد کرد!  AUS 30/0 (3.1 اوت).  هدف: 162؛  PPP: 7.84

2.6 فریم (1 پرتاب)
محمد شامی خواستار مصرف پوند است. اما چیزی از قاضی نیست. به نظر می رسد که فینچ کاملاً به سمت بدن می رود ، اما او را از دست می دهد. بالشهایش را می گیرد و عقب از کنده ها می ماند. به زودی پای خداحافظی بهم خورد.

2.5 فریم (0 راه اندازی)
طول توپ در وسط است ، آرون از مسیر پایین می رود و به نظر می رسد که آن را به کناری متمایل کند ، اما ضربه زدن به لنت ها را از دست می دهد.

2.4 فریم (1 پرتاب)
در خارج ، با هدف یک مرد سوم پایین بر روی یک.

2.3 بیش از (4 اجرا)
چهار نه آغازی که هند دوست دارد. توپ ناموفق محمد. کوتاه و بیرون ، D’Arcy او را روی جلد نوازش می کند. توسط مردی تحت پوشش سخت و پهلو نوازش شد. نتیجه مرز.
AUS در مقابل IND: 1st T20I: D'Arcy بازدید کوتاه محمد شامی برای 4!  AUS 24/0 (2.3 اوت).  هدف: 162؛  PPP: 7.89

2.2 فریم (4 اجرا)
چهار به طرز وحشتناکی تیر خورده است. فقط توپ را بالا ببرید و به سرعت اجازه دهید همه کارها را انجام دهد. شامی آن را محکم می کند و فضای کمی در خیابان می دهد. قفل های کوتاه روی آن. آن را از طریق نقطه نقطه ای برای مرز برش می دهد.
AUS در برابر IND: 1st T20I: D'Arcy بازدید کوتاه محمد شامی برای 4!  AUS 20/0 (2.2 اوت)  هدف: 162؛  RRR: 8.04

2.1 فریم (0 راه اندازی)
کامل و دور خاموش ، روی نقطه فشار داده شده است.

محمد شامی جانشین دیپاک چهار در حمله می شود.

1.6 فریم (0 راه اندازی)
این واقعا بولینگ خوب از Sundar است. کاپیتان کوتاه و کوتاه استرالیایی به عقب پریده و برش می زند ، اما یک نقطه بازگشت پیدا می کند. واشنگتن ساندر بولینگ بازی می کند. آفرین.

1.5 فریم (0 راه اندازی)
یک توپ کوتاه در وسط ، فینچ به دنبال کشیدن است ، اما برای ضربه زدن به لنت ها اشتباه می گیرد. بولینگ خوب

1.4 فریم (2 حرکت)
خراب و بخارپز. در فاصله کمتری و دورتر ، AF عقب می افتد و در وسط آن را به سمت چپ Shihar سکته می کند. شکار نامناسب داوان و این امکان را به استرالیایی ها می دهد تا دو بار اجرا کنند.

1.3 فریم (0 راه اندازی)
یکی دیگر کوتاه تر. او خم می شود و وارد می شود ، آرون فینچ از پیست پایین می رود و به نظر می رسد که در آن بازی می کند ، اما لبه داخلی را روی لنت ها می گیرد.

1.2 فریم (0 راه اندازی)
کوتاه و روی کنده ها ، فینچ عقب نشینی می کند و سکته می کند ، اما دوباره ویرات را در زیر پوشش پیدا می کند.

1.1 فریم (0 راه اندازی)
با یک توپ کوتاه در وسط ، آرون جای خود را می دهد و آن را نوازش می کند ، اما مرد زیر پوشش را پیدا می کند.

واشنگتن ساندر از انتهای دیگر بولینگ می کند.

0.6 بیشتر (0 راه اندازی)
ضرب و شتم! برخی از تاب های بولینگ خوب قدیمی. چهار او را مجبور به فرود می کند و منحرف می شود ، و از لبه D’Arcy Short که به او خیره شده بود ، کتک می زند. شروع خوبی برای استرالیایی ها. 14/0 در پایان اولین. نه آنچه هند امیدوار بود.

0.5 بیش از (4 اجرا)
چهار فقط یک لمس کامل تر ، اما کوتاه برای آن آماده است. عکس زیبا. دور و برش ، او به توپ خم می شود و آن را از کنار دیگ عبور می دهد. وسط تعقیب می کند ، اما توپ برنده مسابقه است.
AUS در برابر IND: 1st T20I: D'Arcy بازدید کوتاه از Deepak Chahar برای 4!  AUS 14/0 (0.5 اوت).  هدف: 162؛  RRR: 7.72

0.4 بیشتر (1 مایل)
روی بالش ها به نظر می رسد که فینچ آن را به کنار پای خود محکم کند ، اما ضربه های روی بالش را از دست می دهد. توپ به پهلو می افتد و پا به سرعت راه خود را باز می کند.

0.3 بیش (4 اجرا)
چهار در هوا اما در شکاف خوب است. آرون فینچ از بازی در چنین ضرباتی ترس ندارد. کوتاه و بیرون ، آرون مسیر را رد می کند و آن را کاملاً ضرب می کند و برای رسیدن به حد مجاز به وسط بازیکن میانی فرو می رود.
AUS در برابر IND: 1st T20I: آرون فینچ به Deepak Chahar 4 ضربه زد!  AUS 9/0 (0.3 اواسط).  هدف: 162؛  PPP: 7.85

0.2 بیش از (4 اجرا)
چهار این یک شروع عالی برای استرالیا است. فینچ نمی خواهد دیپاک در ریتم قرار بگیرد. کوتاه بود و بیرون آرون فینچ پایین آمد و آن را به خط دروازه کشید.
AUS در برابر IND: 1st T20I: آرون فینچ با 4 ضربه دیپاک چهار را زد!  AUS 5/0 (0.2 اوت).  هدف: 162؛  PPP: 7.98

سپس همه ما برای تعقیب آماده شده ایم. درهای استرالیایی از وسط بیرون می آیند. آرون فینچ با D’Arcy Short افتتاح می شود. یک شرکت جدید برای هارون. تعداد هر دو درب بازکن فوق العاده است. آنها دوست دارند خوب شروع کنند. دیپاک چهار با توپ برای “مردان آبی پوش” شروع خواهد کرد. جالب خواهد بود که ببینید چه تعداد نوسان می تواند ایجاد کند. اینجا توپ اول است …

0.1 بیشتر (1 اجرا)
بعضی ها بلافاصله تاب می خورند. میانه ها را در وسط قرار داده و به سمت پا بروید. D’Arcy او را به یک فوت مربع عمیق در واحد فشار می آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله