استرالیا در برابر هند: عدم حضور روهیت شارما به استرالیا کمک می کند ، اما گلن مکسول می گوید KL Rahul یک بازیکن خوب است.


عدم حضور روهیت شارما در سری آینده White Ball یک امتیاز مثبت برای استرالیا محسوب می شود ، اما KL Rahul یک بازیکن به همان اندازه خوب است که جای خالی را پر می کند و احساس می کند یک گلنورد ماجراجو Glenn Maxwell است. با بهبودی معاون معاون کاپیتان معمولی روهیت از آسیب دیدگی در ناحیه همسترینگ در حین IPL ، Rahul با توپ سفید معاون ویاتات کولی خواهد شد. ماکسول در جریان نامزدی گفت: “او (روهیت) یک هنرپیشه عالی است ، به همان اندازه که یک ضربدر باز با یک جفت (سه) مضاعف صدها نفر سازگار است. بنابراین اگر او در مقابل شما نیست ، این مثبت است.”

بوق تجاری

سری ODI سه مسابقه ای در تاریخ 27 نوامبر آغاز می شود و پس از آن سری T20 بین المللی دنبال می شود. برای ماکسول KL راهول ذخیره ای مناسب برای هر تیمی است.

“اما صحبت از این ، هند هنوز نسخه پشتیبان تهیه می کند که توانایی بازی در این نقش را دارد. ما دیدیم که KL Rahul در آخرین IPL چگونه عملکردی داشته و فوق العاده بوده است. آیا مطمئن است که یک بازیگر خوب خواهد بود. “ماکسول طی تعاملی مجازی با رسانه ها گفت.

در غیاب روهیت ، مایانك آگروال انتظار می رود كه در كنار شیخار داوان بازه هایی را باز كند ، زیرا راهول كه از ویكت محافظت می كند باید منتظر نظم متوسط ​​باشد.

با این حال ، ماکسول از طرفداران بزرگ زوج آگاروال-راهول است که در مرحله اول IPL واقعاً خوب عمل کرد.

“خوب ، من می گویم که آنها (مایانك-راهول) دو پسر فوق العاده ای هستند كه من هرگز ملاقات كرده ام. داشتن رختكن (با آنها) ، دو بازیکن بسیار خوب ، بسیار خوب بود ، آنها در مجموع گل می زنند و نقاط ضعف بسیار محدود ، “ماکسول از هر راه ممکن آنها را ستود.

اما ماکسول به هم تیمی های IPL خود اخطار داد که حمله بولینگ در استرالیا قطعاً آنها را تحت فشار قرار خواهد داد.

“من حدس می زنم که کریکت ODI ممکن است کمی متفاوت باشد (در مقایسه با T20). بیایید امیدوار باشیم که با حمله بولینگ بتوانیم آنها را تحت فشار قرار دهیم و با پریدن در زمین ها و روی زمین های بزرگ ، آنها به دست ما بازی می کنند. آنها عملکرد خوبی دارند و بازیکنان خوبی هستند. ”

برای هند ، نکته اصلی در سری آینده مهارت های محمد شامی به عنوان دیگ “شمشیر جدید” و “شمشیر قدیمی” خواهد بود.

“پسری مثل محمد شامی ، که من در IPL اخیر با او بازی کردم و همچنین در دهلی با او بازی کردم. (من مهارت او را دیدم.”)

ماکسول گفت: “او مهارت های خوبی در پایان (مرگ در پشت صحنه) و همچنین داشتن یک توپ جدید دارد. توانایی او در حرکت در کنار زمین برای آنها کلیدی است.”

در همین حال ، وقتی از او در مورد شکل ناگوار IPL و این که آیا این سریال روی سریال تأثیر می گذارد ، س repliedال شد ، پاسخ داد: “نه ، بر عملکرد من در سریال های بعدی تأثیری نخواهد داشت.”

طبق گفته ماکسول ، او به همراه بازیکن دیگری با لباس مارکوس استوینیس ، دو شرکت کننده در مسابقات همه جانبه و همچنین نفرات انتصابی در این مسابقه خواهند بود.

“… راهی که احتمالاً می خواهیم تیم خود را ایجاد کنیم من و مارکوس استوئنیس هستیم ، یا شاید یک استیشن دیگر است که 10 فریم دیگر (برای دیگ پنجم) را جبران می کند ، بدون چهار دیگ بخار خط اول.”

وی گفت: “حدس می زنم كه هرجا كه می توانم می توانم به توپ كمك كنم. با خفاشی مثل اینکه مقابل انگلیس بود ، سعی می کنم بازی را تمام کنم و هر طور که می توانم انجام دهم.”

بالا رفته

همه جانبه ویکتوریا گفت ، استیو اسمیت به دلیل ضربه مغزی که در شبکه رخ داده است ، یک سری خارج از خانه مقابل انگلیس بازی نکرده است و حضور او مطمئناً سردرد تیم هند را تشدید می کند.

وی گفت: “اگر کسی مانند استیو اسمیت به طرف ما برگردد ، این یک مزیت بزرگ برای ما محسوب می شود ، یک سردرد بزرگ برای هند است. اسمیت همیشه آنها را با مسافت پیموده شده پر کرده است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله