از آلوارپت تا…: همه ستایش ها برای سای سودارشان پس از ضربه باشکوه در بازی GT در مقابل CSK در فینال IPL 2023

جامعه کریکتینگ از طریق رسانه های اجتماعی تحسین خود را از سای سودارشان، باتشکار جوان گجرات تایتانز (GT) ابراز کردند که در فینال لیگ برتر هند (IPL) ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد را با ضربه فوق العاده 96 تنها در 47 توپ روشن کرد. . روز دوشنبه برابر چنای سوپر کینگز (CSK) ضربه سودارشان شامل هشت چهار و شش شش بود. تعداد ضربات او از 204 فراتر رفت. ساچین تندولکار، بازیکن افسانه‌ای کریکت هندی، مسابقات او را ستایش کرد و گفت که این برای چشمانش لذت بخش بود.

«سای امشب یک منظره دیدنی بود! آفرین @sais_1509! #IPL2023Final،” ساچین توییت کرد.

ویرندر سهواگ، بازکننده سابق هندی، ضربه را به خاطر ضربه زدنش تحسین کرد و گفت که CSK برای تعقیب هدف باید از پوست خود خارج شود.

“چه ضربه خیره کننده ای از سای سودارشان. چنای برای راهیابی به فینال باید از پوست خود خارج شود. #GTvCSK،» او در توییتی نوشت.

سورش راینا، بت‌باز سابق هندی متوسط، نیز در توییتی نوشت: «سایی بالا می‌روم، در فینال #CSKvGT #IPL2023 فینال می‌روم.»

راویچاندران آشوین، اسپینر کهنه کار هندی نیز در توییتر از خود پرسید که چه چیزی برای او در نظر گرفته شده است و GT را به خاطر انتخاب او با قیمت پایه 20 لک روپیه در مزایده بزرگ IPL 2022 تحسین کرد.

سای سودارشان از آلوارپت سی سی تا جولی روورز سی سی تا تیم کریکت تامیل نادو 3 سال طول کشید. بعدش چی؟ آفرین GT که آن را با قیمت پایه انتخاب کردید. اشوین در توییتی نوشت: #properplayer #CSKvsGT #IPL2023.

ضربه زن بزرگ مایانک آگاروال نیز سودارسان را به خاطر ضربه زدنش تحسین کرد. “تقویت کیفیت، سای. #CSKvGT، مایانک توییت کرد.

سودارشان در فرصت‌های محدودی که در IPL 2023 به دست آورد، تحت تأثیر قرار گرفت. او در هشت اینینگ، 362 دوش را با میانگین 51.71 و نرخ ضربه 141.40 به ثمر رساند. او در این فصل سه نیم قرن با بهترین امتیاز 96 به ثمر رسانده است.

قبل از مسابقه، یک جایگاه 67 دوانی بین شوبمن گیل (39 توپ از 20 توپ) و رایدیمن ساها باعث شد GT شروع خوبی داشته باشد. سپس جایگاه 64 ران بین ساها و سای سودارشان آمد. ساها به خاطر 54 توپ از 39 توپ که پنج توپ چهار و یک توپ داشت اخراج شد.

سودارشان 96 را تنها در 47 توپ، با 8 توپ و 6 توپ شکست داد. او با کاپیتان هاردیک پاندیا که 21 توپ از 12 توپ به ثمر رساند، 81 ران را برای ویکت سوم به ثمر رساند.

ماتیشا پاتیرانا در چهار اوور امتیاز 2/44 را به دست آورد. دیپاک چهار و راویندرا جادجا هر کدام یک ویکت گرفتند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله