ادینسون کاوانی پس از تحقیق درباره نژادپرستی ، به دلیل پست نامفهوم در شبکه های اجتماعی عذرخواهی کرد

ادینسون کاوانی پس از تحقیق درباره نژادپرستی ، به دلیل پست نامفهوم در شبکه های اجتماعی عذرخواهی کرد

ادینسون کاوانی به اتهام نژادپرستی به دلیل ارسال در شبکه های اجتماعی تحت تحقیق است.© خبرگزاری فرانسه


ادینسون کاوانی روز دوشنبه عذرخواهی کرد پس از اینکه شادی خود در گلزنی دو گل مقابل منچستر یونایتد مقابل ساوتهمپتون با تحقیقات اتحادیه فوتبال در پستی در شبکه های اجتماعی ، که متعاقباً حذف کرد ، ضعیف شد. این مهاجم 33 ساله از اروگوئه با ارسال پیامی در اینستاگرام ، از یکی از دوستانش تشکر کرد که پس از دو بار گلزنی به او تبریک گفت ، زیرا یونایتد روز یکشنبه 2-0 پیروز شد و 3-2 پیروز شد. یونایتد گفت این واژه به وضوح استفاده شده است به شکل محبت آمیز است و در آمریکای جنوبی سایه های مختلفی دارد.

بوق تجاری

به مهاجم سابق پاری سن ژرمن اطلاع داده شد که در انگلیس چنین شرایطی تحقیرآمیز تلقی می شود و متعاقباً پست را حذف کرد.

کاوانی در بیانیه ای گفت: “پیامی که من بعد از مسابقه روز یکشنبه ارسال کردم به عنوان یک سلام خوب به یکی از دوستان ، تشکر از او برای تبریک بعد از بازی بود.”

“آخرین کاری که می خواستم انجام دهم توهین به کسی بود. من کاملاً نژادپرستانه مخالف بودم و پیام را به محض توضیح این که توضیح داده می شود با آن متفاوت رفتار می کنم حذف کردم. دوست دارم صمیمانه بخاطر آن عذرخواهی کنم.”

اتحادیه فوتبال انگلیس توصیه هایی قبل از فصل برای مقابله با زبان و رفتار نژادپرستانه و تبعیض آمیز صادر کرده است و تخلف در شبکه های اجتماعی شامل حداقل محرومیت در سه بازی است.

برناردو سیلوا از منچسترسیتی و دل علی از تاتنهام فصل گذشته به دنبال گزارش هایی که این قانون را نقض کرد ، برای یک مسابقه از زمین اخراج شدند.

یونایتد در بیانیه باشگاه اضافه کرد: “برای ما روشن است که مطلقا قصد سو mal قصد گزارش ادینسون وجود ندارد و او به محض مطلع شدن از سو mis تعبیر ، آن را حذف کرد.”

بلند شده

“ادینسون برای هرگونه جنایت غیرعمد عذرخواهی کرده است. منچستر یونایتد و همه بازیکنان ما کاملاً به مبارزه با نژادپرستی متعهد هستند.”

روز چهارشنبه ، کاوانی می تواند در لیگ قهرمانان به صورت رایگان در برابر باشگاه سابق خود “PSG” بازی کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله