آیا یوزوندرا چاهال جایگزین ضربه مغزی “برابر” شد ، راویندرا جید ، س questionsالات موسی انریکز


روز جمعه ، مویس انریکز واگن استرالیایی این سedال را مطرح کرد که آیا می توان جوزوندرو چاهال را “مانند” راویندرا جید جایگزین ضربه مغزی نامید ، زیرا یک چرخنده تور شبکه ای را زد تا هند را در یک پیروزی 11 بار در اولین تورنمنت بین المللی T20 شکست دهد. . جید توسط میچل استارک ، که در فینال اینینگ هند ناک اوت شد ، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و وقتی هند برای دفاع از کل آنها بیرون آمد ، Chahal جای او را گرفت. برای ناامیدکننده استرالیایی ها ، چاهال 3/25 را به دست آورد ، زیرا میزبان با تعقیب 162 فقط 150 بر 7 نتیجه گرفت. “شکی نبود که جید به کلاه ایمنی خود برخورد کرد و ممکن بود ضربه مغزی وجود داشته باشد. تصمیم بر این شد که یک ضربه مغزی رخ داده باشد و تعویض انجام شد. ما در این تردیدی نداریم. ”

بوق تجاری

“33 ساله که 30 امتیاز کسب کرد ، گفت:” اما آیا این یک جایگزین “مانند” بود؟ این سوال است. جید همه کاره تر بود ، و او مبارزه می کرد. او یک گلدان (تمیز) را پوشاند. و در طول ابتکارات هند سه ویکت برای 22 گرفت.

با این حال ، وی تصریح کرد که نه قانون جایگزینی ضربه مغزی و نه حق هند برای جایگزینی را زیر سوال برده است.

“قانون ICC خوب است ، مطمئناً باید جایگزین شود (ضربه مغزی). ما در مورد تصمیم جایگزینی صحبت نمی کنیم.

“تنها چیزی که ما می گوییم این است که باید جایگزینی برای” این نوع “وجود داشته باشد. من فکر می کنم این یک راه پیشرفت است.”

با این حال ، انریکز تصمیم گرفت از بحث در مورد چگونگی نتیجه گیری جایگزین اجتناب کند.

وی در پاسخ به این س askedال که آیا باید تصمیماتی اتخاذ شود ، گفت: “من نمی دانم چگونه تصمیم گرفته شد (برای جایگزینی). من درگیر آن نیستم. پزشكانی هستند كه با این مسئله سر و كار دارند و وظیفه ما نیست كه این تصمیمات را بگیریم.” وضوح بیشتر در قانون جایگزینی.

انریکز که در طول سریال بازگشت قابل توجهی به عرصه بین المللی داشته است ، گفت کار او این است که تا جایی که انتخاب در دست او نیست ، به بهترین شکل ممکن بازی کند.

“انتخاب شده یا نشده ، هیچ کاری نمی توانم انجام دهم ، در دست من نیست. من می توانم این کار را انجام دهم تا در روابط مثبت باشم ، به اجرای خود در کریکت داخلی و بین المللی ادامه دهم و از فرصت هایی که شما دارید استفاده کنم.

“تیم استرالیا ابتدا 8-9 بازیکن را انتخاب می کند و سپس چند بازیکن به آنجا می رسند. بنابراین وقتی فرصتی پیدا کردم ، سعی می کنم از این فرصت نهایت استفاده را ببرم.”

بالا رفته

وی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه اقدام تیم پس از از دست دادن اولین T20I ، گفت: “ما باید برنامه خود را تنظیم کنیم. همه یک برنامه متفاوت دارند و ما باید خود را تنظیم کنیم. من مطمئن هستم که چه چیزی بهتر است و از چند بازی گذشته می آموزیم “

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از کانال صنفی تولید می شود.)

مباحث ذکر شده در این مقاله