“آنها پشت پا بودند”: چگونه ویرات کهلی “سیگنال” به بازیکنان SRH ارسال کرد

در مقابل سان رایزرز حیدرآباد، در حالی که رویال چلنجرز بنگلور به چیزی کمتر از یک برد نیاز نداشت تا بتواند در این رقابت ها سرپا بماند، ویرات کوهلی با به ثمر رساندن گل ششمین لیگ برتر هند در قرن ششم خود، تیم را با خفاش هدایت کرد. با این حال، کوهلی در یک گفتگوی صریح با کاپیتان Faf du Plessis، اعتراف کرد که فکر نمی کرد این روزی باشد که او سه رقمی به ثمر رساند. ویرات به یک لحظه خاص در مسابقه اشاره کرد که به او متوجه شد که می تواند ادامه دهد و آسیب جدی وارد کند.

وقتی دو پلسیس از کوهلی پرسید که آیا او عمداً قصد خود را در بازی تغییر داده است، کاپیتان سابق RCB گفت که مایل است عملکرد خود را با گلن ماکسول مقایسه کند.

“من با هلیبوکی صحبت کردم [Dasgupta]. گفتم: “همانطور که به تور می زدم، نمی توانستم آن بازی را به سطح زمین برسانم.” من فقط احساس کردم که زمین به اندازه کافی خوب است، به خصوص با توپ جدید. برای اینکه همان راهی را که در 8-9 بازی اول انجام دادم، طی کنم، می‌خواستم در این مرحله بازی‌ام را بالا ببرم.»

در ادامه گفتگو، کوهلی فاش کرد که وقتی او به دو مرز از بولینگ بوونشوار کومار برخورد کرد، سانرایزرز حیدرآباد با پای عقب رفت. این زمانی بود که کوهلی تصمیم گرفت قصد خود را به آنها نشان دهد و اینینگ را بسازد.

احساس می‌کردم شما و ماکسی واقعاً بازی‌تان را به سطح بالاتری بردید و من فقط می‌خواستم به آن ملحق شوم و تأثیر بگذارم. به محض اینکه دو مرز از بووی گرفتم، احساس کردم که آنها مستقیماً به عقب رفتند. و این ضربات اجباری نبود. من فقط احساس کردم که چند شوت خوب کریکت به آنها سیگنال می دهد که من اینجا هستم تا با قصد بازی کنم.”

با این حال، کار برای RCB هنوز انجام نشده است. فرنچایز باید در آخرین بازی خود پیروز شود تا سرنوشت پلی آف خود را کنترل کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله