آفریقای جنوبی و انگلیس: کاگیسا ربادا می گوید این تصمیم تیم است که در طول سریال های انگلیسی زانو نزند


روز دوشنبه ، کاگیس ربادا ، شرکت کننده در آفریقای جنوبی گفت که تصمیم تیم این نیست که در سری آینده “شمشیرهای سفید” مقابل انگلیس زانو بزند. هفته گذشته ، مارک بوچر ، مربی پروتئاس ، گفت که تیم برای ابراز حمایت از جنبش زندگی سیاه زانو نمی زند. بلکه آنها از موضوعات مطرح شده توسط رئیس جمهور سیریل رامافوسا پشتیبانی خواهند کرد.

بوق تجاری

“Black Lives Matter صد در صد همان چیزی است که من همیشه برای آن خواهم ایستاد و به جای خودم صحبت خواهم کرد. این یک تصمیم تیمی بود که زانو نزنم و به خشونت جنسیتی نگاه نکنم و خود را وقف یک هدف دیگر کنم.” ESPNCricinfo به نقل از رباد.

وی افزود: “با این وجود Black Lives Matter همیشه مهم خواهد بود و من آن را باور خواهم کرد و در آنجا برای خودم صحبت خواهم کرد. اما مارک اظهار داشت که تیم روی زانو نخواهد ایستاد و این کار را خواهد کرد.”

با این حال ، بوچر همچنین گفت که بازیکنان آفریقای جنوبی در راستای همبستگی با مبارزه با خشونت مبتنی بر جنسیت و یادآوری قربانیان COVID-19 در راستای درخواست رامافوسا برای اعلام 25 نوامبر تا 29 نوامبر روزهای عزاداری ، استفاده از یک باند سیاه را در نظر خواهند گرفت.

در طول بازی 3TC در ماه جولای ، بازیکنان و همه کارکنان پشتیبانی ، از جمله گراهام اسمیت ، مدیر کریکت ، برای حمایت از جنبش Black Lives Matter (BLM) بازوبندهای مشکی بسته و زانو زدند.

در اوایل سال جاری ، 31 کریکت سابق و فعلی پروتئاز نامه ای را امضا کردند که حمایت آنها از Black Lives Matter و پروژه Lungi Ngidi را نشان می دهد.

پس از آن ، کریکت آفریقای جنوبی (CSA) ، هیئت مدیره و کمیته اجرایی آن حمایت خود را از جنبش BLM و ارتباط آن در آفریقای جنوبی تأیید کردند.

بالا رفته

“ما ادعاهای تبعیض و نژادپرستی را که توسط بازیکنان و مربیان فعلی و سابق مطرح شده است ، یادداشت می کنیم و تشخیص می دهیم که این بخشی از گذشته این ورزش است ، و متأسفانه در حال حاضر آن است. حافظان بازی که ما باید ارائه دهیم خلاق ، حساس و معنی دار هستند راه هایی برای حل این مشکل – حتی بیشتر از آنچه قبلاً انجام داده ایم – تا مطمئن شویم که آنها بخشی از آینده ما نیستند. “

آفریقای جنوبی و انگلیس قصد دارند از 27 نوامبر در کیپ تاون با یکدیگر در سه T20I و 3 ODI بازی کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله