آزادی خلاق و بدون مرز: چرا فضای موسیقی ایندی نوازندگان شگفت انگیز را موسیقی می خواند – موسیقی

فضای موسیقی ایندی همیشه به نوازندگان این امکان را می دهد که جلو بمانند ، نه تنها صدا ، بلکه به آنها کمک می کند تا با آنچه که هستند راحت باشند ، ایده ها و افکار خود را بدون دخالت در شرکت های بزرگ موسیقی و برچسب های ضبط بیان کنند ، و اغلب توسط تاکتیک های مافیایی که اوایل امسال توسط ستاره های بزرگ پاپ کشف شده است.

این یکی از مهمترین دلایلی است که باعث شده موسیقی دانان شگفت انگیز هندی (اگر مجبور نشوند) ایندی را باقی بمانند و حداقل هنوز آنها را دور از کانون توجه دیده باشند.

https://www.youtube.com/watch؟v=SnIMWyTFz24

“من همیشه فضای indie را بیش از گذشته ارزش داشته ام. از آنجا که در کارهایی که انجام می دهید استقلال زیادی وجود دارد و در جایی احتمالاً اثبات خودکار بودن هنگام کار با برچسب بزرگ طلاق گرفته می شود. سپس شما باید از قوانین برچسب گذاری پیروی کنید. انتظارات تغییر می کند زیرا آنها می خواهند نسخه شما را ارائه دهند و سپس شما احساس محصور شدن می کنید. به ندرت من برچسب بزرگی را دیده ام که باعث ارتقا یک هنرمند شود. ”

به دلایلی ، 14 سال فعالیت حرفه ای وی در صنعت سرگرمی در هند به او آموخته است ، این چیزی است که مردم هنوز آن را “هنجار” نکرده اند. “این بیشتر به این دلیل است که آنها ابتدا یک عجایب و سپس یک مرد را در شما می بینند. منظور من وقتی است که من خواننده همجنسگرا یا کسی که موسیقی همجنسگرا می نویسد ، خوانده می شوم. چرا باید اینطور باشد؟ شما نمی توانید موسیقی یا هر نوع هنری را براساس گرایش هنرمند یا هویت جنسیتی او انجام دهید. ”

“من یک لیبل خاص را به خاطر می آورم که برای عقد قرارداد با آنها به من نزدیک شد ، من نفهمیدم که من کیستم. آنها مدام می گفتند: “اما تو مرد هستی”. من مجبور شدم به این آقا بگویم که من بیشتر از او مرد هستم و زن بیشتر از همسرش تا به حال بوده ام “. وی با یادآوری چندین مورد از این دست که او را متقاعد به ماندن در سالن ایندی می کند ، اضافه می کند ، احتمالاً بهترین راه برای ابراز وجود. “بعد از این نکته ، می فهمید که هیچ احترامی وجود ندارد. شما به عنوان یک هنرمند ، می خواهید با هنری که ایجاد می کنید شناخته شوید.”

Divgkr تنها موزیسین شگفت انگیزی نیست که پس از تلاش در کانال معمول یا حضور در صنعت موسیقی پاپ تصمیم گرفت که indie بماند. جان اوینام ، یک نوازنده همجنسگرا از مانیپور ، بخشی از یک نمایش آواز واقعیت محبوب بود و آنها وقتی که از او خواستند داستان زندگی خود را به عنوان یک موسیقی دان شگفت انگیز در تلویزیون ملی تعریف کند ، آن را به تعویق انداختند.

https://www.youtube.com/watch؟v=TKBasPS6wlA

“من احساس کردم که آنها می خواهند من کارت قربانی را بازی کنم و با آنها احساس همدردی کنم که به آنها کمک می کند TRP بیشتر یا چیزهای معروف یا مشابه دیگری بگیرند. منظورم این است که از انجام آن راحت نبودم. من در کنار دوستان و خانواده ام هستم ، اما مطمئن نیستم که به عنوان یک نوازنده همجنس باز پذیرفته خواهم شد ، – او می گوید.

علیرغم آگاهی و تغییر در قانون برای جرم زدایی از همجنس گرایی ، پذیرفتن جامعه کوئر در هند همچنان دشوار است و موزیسین های جامعه LGBTQ + معتقدند که آنها بسیار می ترسند که موسیقی آنها کلیشه شود -برای صورتشون “ابراز هویت یک مسئله کاملاً شخصی است. منظور من این است که چه کسی را ملاقات می کنم ، قضاوت می کنم که آیا این شخص من ، سفر من و انرژی من را درک خواهد کرد یا نه “، می گوید این کلاسیک همجنسگرا که مایل است ناشناس بماند.

“من در تلاش هستم که یک گروه بین جنسی / بین گروه کر را ایجاد کنم و لازم است که آن را در برخی از فضای جزیره انجام دهم. منظورم این است که من نمی توانم این کار را فقط در فضای باز انجام دهم زیرا پذیرفته نمی شود. من به چند موسیقی و چند سازمان جامعه آموزشی روی آوردم ، اما آنها این کار را انجام ندادند. بنابراین بسیار دشوار است و تنها حمایتی که می توانید داشته باشید افراد جامعه هستند. ”

شاید فضای indie با نوازندگان شگفت انگیزی که این فضا را در آغوش گرفته اند همدلی کند. Teenasai Balamu ، که نام هنری او GrapeGuitarBox است ، یک نوازنده موسیقی پاپ جایگزین / نرم است که خود را به عنوان یک شخص غیر باینری معرفی می کند. بالامو احساس می کند که فضای مستقل فضایی را به موسیقی کویر می بخشد که بتوانند در مورد “تجربیات متاثر از” گرایش و هویت خود صحبت کنند ، اما در عین حال به دلیل این.

https://www.youtube.com/watch؟v=hTRjbekoZqM

“منظور من این است که ، اگر آهنگ عاشقانه ای در مورد دو دگرجنسگراست ، شما واقعاً به آنها از نظر گرایش یا شخصیتشان فکر نمی کنید ، درست است؟ چرا اگر چنین آهنگی توسط یک موسیقیدان عجیب نوشته شده است ، باید این کار را بکنی “، آنها می پرسند.

با تشکر از یک بیماری همه گیر که در آن تغییراتی در عادات گوش دادن وجود دارد و به دنبال آن محبوبیت موسیقی ایندی افزایش می یابد به همین دلیل ، نوازندگان شگفت انگیز معتقدند که زمان آن فرا رسیده است که نمونه ای از جامعه آنها بتواند مثال زدنی باشد. “البته ، در طول رشد من هیچ نمونه ای برای دنبال کردن برای افرادی مانند ما وجود نداشت ، و بله ، این آسان نبود. اما در پایان ، من کسی نیستم که به تختخواب زدن ادامه می دهد و در این زمینه کاری نمی کند. اگر الگوی خود را نداشتید ، پس خود باشید ، “Digwicker می گوید.

“در غرب نیز نام های مشهوری مانند فردی مرکوری ، التون جان یا سام اسمیت وجود داشت. و بله ، آنها فقط پس از محبوبیت به خیابان ها آمدند ، اما پس از آن ترسی از باقی ماندن در حد خود نداشتند و ساخت موسیقی را متوقف نکردند. محبوبیت نیز سقوط نکرده است. به عنوان یک نوازنده شگفت انگیز ، از چنین نمونه هایی که من هرگز هنگام بزرگ شدن در هند هرگز نداشته ام ، قدرت فوق العاده ای می گیرد. اما اکنون همه چیز در حال تغییر است ، و من به زودی یک الگوی عجیب و غریب را در این زمینه می بینم ، “می گوید Ainam.

تعامل با نویسنده در توییتر /sammysamarth