2020 نهایی 2020: Radha Yadav اولین کسی بود که در تاریخ 5 بار مسابقات شرکت کرد. تماشا کردن

فینال چالش زنان T20 2020: رادا یدوف اولین کسی بود که در تاریخ مسابقات پنج ویکت کرد.  تماشا کردن

فینال قهرمانی T20 بانوان: رادا یدوف در چهار شوت 5-1 به پایان رسید.© IPL / توییتر


Rada Yadava اولین بار در تاریخ دیگ بانوان T20 چالش بود که پنج ویکت را به خود اختصاص داد ، در حالی که در نسخه نهایی سال 2020 در 4 فریم “Supernova” 5 “از 16 مقابل 5” Trailblazers “به پایان رسید. او سه گل از این پنج ویکت را در نیمه آخر نیمه اول بدست آورد وقتی که سوفی اکلستون (1) ، هارلین دئول (4) و جولان گسوامی (1) را اخراج کرد قبل از اینکه ناتان شانت (0) روی آخرین گل تمام شود. 20th ، که فقط یک مسابقه برای Trailblazers داد. در نتیجه ، تریل بلیزرها پس از تساوی Supernovas و انتخاب در زمین به 118 در 8 محدود شدند.

بوق تجاری

رادا همچنین ریچ گوش را زودتر از این سرویس با 10 اخراج کرد زیرا تریل بلیزرها پس از اخراج کاپیتان و بهترین گلزن شب مرگ ماندانا (68 از 49) در پانزدهم ، سرعت خود را کم کردند و به طور موثر تسلیم شدند.

تازه واردان 101 بر 2 بعد از 15 پوشش با واگن استیشن Diepti Sharma و Risha در برابر بودند. با این حال ، سقوط ، که در آن آنها 6 از 17 را در 5 مورد از دست داده بودند ، به این معنی بود که آنها با یک امتیاز پایین به پایان رسیدند.

نیمه آخر رادا را شروع كرد و اكلستون را رد كرد ، او كه فقط برای شاكر سلمان زیر كاپوت تحویل گرفته بود تا بتواند به راحتی گیر بیاورد.

قبل از اینکه گوسوامی زایمان بعدی را متوقف کند ، رادا هارلین را مجبور به استعفا به روی گل چهارم کرد

بالا رفته

روی توپ آخر ، او هت تریک کرد ، اما چاتنی او را بیرون نگذاشت ، اگرچه در تلاش برای دویدن اضافی ، خودش را مجبور به فرار نکرد.

Trailblazers و Supernovas با حضور دو تیم اول در جدول امتیازات به فینال مسابقات 2020 T20 Challenge در میان زنان رسیدند و تیم سوم Velocity حذف شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله