مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

https://khabarpu.com/rp/1618818278.htm

 

چرا بازی فورتنایت در میان کاربران موبایلی بسیار محبوب است؟

این بازی در سال 2017 توسط کمپانی Epic Games برای نسخه های موبایلی منتشر شد که در همان روز های ابتدایی این بازی به عنوان پردانلودترین بازی در اپ استور ها و مارکت های اندرویدی لقب گرفت!

سطح گرافیک بسیار بالای این بازی در کنار ویژگی های دیگری همچون وجود مود های مختلف و متنوع همانند نجات دنیا – بتل رویال – کریتیو باعث افزایش میزان رضایت کاربران از این بازی فانتزی فرم شده است.

مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

ویباکس ارز رایجی در بازی فورتنایت است که به کمک آن شما می توانید به قابلیت های بسیار زیادی از بازی دسترسی داشته باشید. صرفا این قابلیت ها برای افزایش میزان قدرت و سرعت شما در نبرد ها و…. تعیین شده است و می تواند تجربه لذت بخشی از شرایط بازی در اختیارتان قرار دهد.

به عنوان مثال شما با استفاده از ویباکس می توانید:

  1. سلاح ها و تجهیزات جدید و بروزی را برای خودتان تهیه و خریداری کنید.
  2. می توانید حتی سلاح ها و تجهیزات قدیمی خود را آپگرید نمایید.
  3. می توانید برای شخصیت و کاراکتر خود در بازی، لباس های متنوع و بسیار زیبایی را تهیه کنید.
  4. و….

روش های متنوع ای نیز برای به دست آوردن ویباکس در بازی فورتنایت وجود دارد که رد یک دسته بندی کلی، می توان آن ها را در دسته رایگان و پولی قرار دارد که هرکدام از آن ها دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه حتما به این موارد توجه ویژه ای خواهیم داشت.

اما بهتر است بدانید که در میان این دو روش، روش پولی یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین روش هاست که می تواند شما را در عرض کوتاه ترین زمان، به مقدار مناسبی ویباکس برساند.