“یک مهاجم که می تواند بیسبال بازی کند…”: هاربهاجان سینگ در مورد آنچه که تیم WTC هند فاقد آن است

هاربهاجان سینگ، اسپینر اسبق هند، از تصمیم انتخاب کنندگان برای فراخوانی آجینکیو راهان، باتیست کهنه کار برای بازی فینال جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا حمایت کرد. رهانه، پیشکسوت 82 مسابقه تست، آخرین بار در ژانویه سال گذشته برای هند در طولانی ترین فرمت این بازی به میدان رفت. از آن زمان به دلیل فرم ضعیف او برای انتخاب در نظر گرفته نشد. با این حال، فرم او در تورنمنت داخلی و همچنین IPL 2023 در حال انجام، او را به سمت آزمون فراخواند.

هاربهاجان با اشاره به غیبت شریاس ایر که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر محروم شد، پیشنهاد کرد که مدیریت گزینه دیگری جز راهان ندارد.

آجینکیا راهانه مدت زیادی است که برای هند بازی می کند و کاپیتان تیم نیز بوده است. او بازیکنی بسیار توانا و با تکنیک عالی است. من احساس می کنم این تصمیم با توجه به فرم فعلی او گرفته شده است و به همین دلیل او را به این تیم دعوت کردند. شریاس ایر -هنوز عضوی از تیم نیست. و با غیبت اییر، این به رهان فرصت می دهد و این یک مسابقه بزرگ است. او نیز بازیکن بزرگی است و امیدوارم که عملکرد بالایی برای توجیه انتخاب داشته باشد. من از این بازی حمایت می کنم. 100 درصد انتخاب است و من فکر می کنم این یک تصمیم عالی است. در واقع هیچ تصمیم دیگری جز این وجود نداشت.”

با این حال، هاربهاجان احساس می کرد که سوریاکومار یاداو باید بخشی از تیم می بود و گفت که انتخاب کننده باید به جای سه اسپینر، ضربه اضافی را انتخاب می کرد.

“تنها کسی که این تور را از دست داد سوریاکومار یداو است. او باید عضوی از تیم می‌بود. شاید به جای حمل سه اسپینر، می‌توانستند یک بت‌من اضافی بیاورند. زیرا شما به یک بت‌من در حد وسط نیاز دارید که بتواند تیم را نابود کند. حریف و فقط سوریاکومار می توانست این کار را انجام دهد.او برای اولین بار او را به تیم آزمون آورد زیرا در فرم فوق العاده ای بود.بله، او 4-5 بازی سختی داشت اما اگر IPL معیار انتخاب سایر بازیکنان باشد، حتی او باید انتخاب می شد، حتی او این ریتم را پیدا کرد.”

هاربهاجان برای تأیید ادعای خود اظهار داشت که سوریاکومار مارک تهاجمی کریکت خود را در اختیار x-factor قرار خواهد داد.

زمانی که گیلکریست در وسط استرالیا در شماره 6-7 قرار داشت، در حال نابود کردن بولرها بود. بنابراین شما به یک batsman در ترکیب نیاز دارید که بتواند کریکت بیسبال مانند Rishabh Pant را بازی کند. هاربهاجان امضا کرد، هند در طول این تور سوریاکومار را از دست خواهد داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله