یک قرن نیست، یاشاسوی جیسوال فداکار پس از زدن سریعترین پنجاه در IPL فکر کرد.

یاشاسوی جیسوال در بازی IPL 2023 برای RR مقابل KKR در فرم عالی بود.© BCCI/IPL

یاشاسوی جیسوال، جوان، روز پنجشنبه گفت که افزایش نرخ دوندگی خالص راجستان رویالز “تنها چیزی است که در ذهن ماست” در مسیر رسیدن به 47 توپ 98 شکست ناپذیر او در مسابقه IPL آنها مقابل کولکتا نایت رایدرز. جیسوال به همراه کاپیتان سانجو سامسون (48 توپ از 29 توپ خارج نشد)، چوب را برای کمک به RR پرتاب کردند تا در 13.1 اور و با 9 ویکت در باغ ادن، تعقیب 150 توپ را تکمیل کند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که یوزوندرا چاهال در سهمیه چهار اور خود ارقام عالی 4/25 را به دست آورد. این همیشه در ذهن من است که بیرون بروم و خوب بازی کنم. امروز حس خوبی بود اینطور نیست که هر چیزی که می خواستم اتفاق بیفتد، خوب آماده شدم و به خودم اعتماد دارم. من می دانم که نتایج خواهد آمد.

شوت برنده احساس خوبی بود، من می خواستم بازی را تمام کنم و برنده بازی شعار من بود. من سعادتمند و سپاسگزارم، تمام تلاشم را می کنم.

فکر می‌کنم نرخ دویدن تنها چیزی بود که در ذهن ما بود (در مورد اینکه آیا او احساس می‌کرد که قرن را از دست داده است)، من و سانجو بای فقط درباره پایان سریع بازی صحبت می‌کردیم. قبل از اینکه جیسوال یکی از بهترین ضربه‌های این IPL را انجام دهد، شریک افتتاحیه‌اش جاس باتلر را دید که در یک آشفتگی جدا شد، پس از آن مسئولیت کمک به تیم بر دوش او افتاد.

فکر می‌کنم این اتفاق در بازی می‌افتد و این مسئولیت را به من می‌دهد که حتی بهتر عمل کنم. و سانجو بهای آمد و گفت: “به بازی من ادامه بده و به تمام شدن فکر نکن.”

RR در حال حاضر با 6 برد و به همان میزان شکست پس از 12 بازی در رده سوم جدول قرار دارد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله