“یک روز او می تواند بازی کند…”: آرزوهای قلبی ریشابه پنت برای پسر ریکی پونتینگ

دهلی کپیتالز (دی سی) پس از ناکامی در کسب پیروزی در چهار بازی ابتدایی فصل، با 2023 امتیاز در قعر جدول لیگ برتر هند (IPL) قرار دارد. هیچ چیز برای تیم تحت رهبری دیوید وارنر خوب پیش نمی رود و اتاق فکر این تیم در تلاش است تا از پوسیدگی شروع شده جلوگیری کند. DC باید به عنوان یک واحد در روز شنبه برای رسیدن به موفقیت در هنگام آماده شدن برای رویارویی با رویال چلنجرز بنگلور در استادیوم M Chinnaswamy اقدام کند.

با این حال، سرمربی دی سی، ریکی پونتینگ، با یک معضل انتخابی مواجه می شود که میچل مارش، بازیکن همه کاره استرالیایی به رقابت برگشته است و رائومان پاول، باتشکار هند وست، هنوز به زمین نرسیده است.

پونتینگ، کاپیتان افسانه ای استرالیا، در حال تماشای پرتاب های پسرش، فلچر ویلیامز پونتینگ، دیده شد.

در ویدئویی که توسط دی سی به اشتراک گذاشته شد، پونتینگ به شوخی از پسرش پرسید که آیا برای انتخاب در دسترس است یا نه.

در پاسخ به تعامل پونتینگ با پسرش، کاپیتان دی سی، ریشابه پنت، که به دلیل جراحات ناشی از تصادف جاده ای سال گذشته در این فصل غایب است، پاسخی شوخ آمیز داد.

“هاهاها، ریک برای انتخاب خیلی جوان است. شاید یک روز او بیاید و برای دهلی بازی کند.

در غیاب پنت، دیوید وارنر هدایت تیم را برعهده داشت و آکسار پاتل به عنوان نایب کاپیتان انتخاب شد.

ترکیب پایتخت دهلی: دیوید وارنر (ج)، پریتوی شاو، سرفراز خان، امان حکیم خان، آبیشک پورل (دبلیو سی)، آکسار پاتل، خلیل احمد، کولدیپ یاداو، رائومان پاول، رایلی روسوو، هنریش نورژ، مستفیزور رحمان، چتان ساکاریا، موکش کومار، فیل سالت، لونگی نگیدی، پراوین دوبی، لالیت یاداو، ریپال پاتل، ویکی استوال، ایشانت شارما، مانیش پاندی، کاملش ناگارکوتی و یاش دول.

موضوعات مطرح شده در این مقاله