یک آرشدیپ سینگ آتشین در استادیوم وانکهد با MI روهیت شارما برخورد می کند. نگاه کن

آرشدیپ سینگ روز شنبه در مقابل هندی‌های بمبئی روهیت شارما برای پنجاب کینگز در IPL 2023 آتش گرفته بود. در یک تریلر پر امتیاز که تا آخرین مرحله پیش رفت، آرشدیپ چهار ویکت را انتخاب کرد تا به تیمش کمک کند با 13 ران پیروز شود. ابتدا PBKS در مجموع 214/8 ارسال کرد اما MI تا آخر در مبارزه بود. در خانه در ورزشگاه Wankhede، میشیگان، 16 توپ پس از آخرین بازی آرشدیپ با ضربه‌های تیز تیم دیوید و تیلاک وارما مورد نیاز بود. با این حال، چیزی که آرشدیپ به دست آورد چیزی جز جادو نبود. روی توپ سوم با شوت وارما، کنده وسط را به دو نیم کرد. این اتفاقی نبود زیرا در توپ بعدی او دوباره با شوت نهال وادهرا استام وسط را شکست!

تماشا کنید: Arshdeep On Wicket-Breaking Spree Against Rohit’s MI! وای همه

در مورد بازی، پس از 55 توپ خاموش 29 سام کوران برای هدایت پادشاهان پنجاب به یک ماموت 214 برای 8، سرخپوستان بمبئی بازی را به لطف ضد حمله خوب کامرون گرین (67 توپ از 43 توپ) و سوریاکومار یاداو (Suryakumar Yadav) به فینال بردند. 57 از 26 توپ). این دو نفر 75 توپ از 36 توپ اضافه کردند.

آرشدیپ ضربه قاطعی را در اوور هجدهم زد و سوریاکومار را که با بمبئی به 33 توپ دیگر از 15 توپ نیاز داشت، اخراج کرد و در حالی که تیلاک وارما (3) و نهال وادهرا (0) با ارقام 4-0 بازگشتند، پایانی چشمگیر به دست آورد. -29-4 با این حال، تیم میزبان تنها توانست 201 برای 6 را به دست آورد، زمانی که آرشدیپ در ارسال های پشت سر هم، استامپ وسط را شکست و NT Tilak Verma و Nehal Wadhera را به سمت چین فرستاد.

آرشدیپ با خفاش یک بار دیگر نشان داد که چرا حتی تیم هند در بازی های T20 برای رسیدن به مراحل آخر بازی به او وابسته است.

سرخپوستان بمبئی موافق هستند که توپ 7-25 جیتش شارما در پایان واقعاً تفاوت بود، اگرچه 82 ران دریافت شده توسط بولرهای MI بین امتیازات 15-18 نقطه عطف دیگری بود.

MI پس از دریافت 117 ران در هفت اور آخر به خوبی مبارزه کرد، اما تلاش آنها با چوب برای جلوگیری از شکست در بازی که شاهد بیش از 400 ران در اینجا در ورزشگاه وانخده بود، کافی نبود.

برای MI، بزرگترین دستاورد بازگشت سوریاکومار به فرم است.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله