“یکی از بهترین مسابقاتی که تا به حال دیده ام”: ضربه نمادین شیخار داوان در 99

کاپیتان PBKS، شیخار داوان، 99 شکست ناپذیر را در مقابل SRH به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

99 توپ جادویی کاپیتان شیخار داوان از 66 توپ به پیروزی پادشاهان پنجاب در بازی IPL خود در برابر سانرایزرز حیدرآباد کمک نکرد، اما برایان لارا، اسطوره ضربتی، بسیار تحت تأثیر این ضربه قرار گرفت و آن را به عنوان یکی از بهترین مسابقات T20 توصیف کرد که تا به حال دیده است. داوان جنگجوی تنها بود زیرا PBKS پس از فرستادن به خفاش، 143 را برای 9 پست کرد. سام کوران با 22 بهترین ضربه زن بعدی بود، در حالی که بقیه به صورت تک رقمی گلزنی کردند. SRH با مربیگری لارا با 17 توپ به هدف ضربه زد. راهول تریپاتی با 48 توپ 74 گل برتری را به ثمر رساند، در حالی که کاپیتان آیدن مارکرام با 37 بدون شکست گلزنی کرد.

من باید شیخار داوان را ستایش کنم. لارا به پخش‌کننده‌های IPL گفت: فکر می‌کنم این یکی از بهترین مسابقاتی است که تا به حال در کریکت T20 دیده‌ام.

اسطوره وست هند اضافه کرد: “روشی که او ضربه می زد و کنترل کامل بازی را در اختیار داشت.”

ضربه خیره کننده داوان شامل 12 چهار و پنج شش بود.

کریس گیل دیگر برجسته هند غربی نیز با لارا موافق بود و گفت که داوان سزاوار قرنی بود که تنها با یک دویدن از دست داد.

گیل می‌گوید: «شیخار برای تیمش فوق‌العاده بوده است و وقتی مدام ویکت‌های اطراف خود را از دست می‌دهید، هرگز آسان نخواهد بود و اعصاب خود را حفظ کنید که واقعاً به آن مجموع خاص برسید و به 99 نیز برسید.»

رئیس کیهان که خود را نامیده می‌شود، اضافه کرد: «فکر می‌کردم او لیاقت یک صد مسابقه را دارد و این یکی از بهترین دوره‌هایی است که تا به حال در IPL دیده‌اید».

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله