یوفا از فیفا می خواهد که در مورد قانون متناقض هندبال تجدید نظر کند


یوفا از رئیس فیفا ، جیانی اینفانتینو ، خواسته است که قوانین هندبال را تغییر دهد تا “ناامیدی در حال رشد” را متوقف کند ، پس از مجازات های متعدد برای این جرم ، که رهبری فوتبال اروپا را تایید کرد. الكساندر چفرین ، رئیس یوفا در نامه ای به اینفانتینو ، از قانونگذاران فوتبال خواست كه قانون هندبال را كه از مارس سال گذشته به اجرا درآمده تنظیم كنند تا داوران بتوانند بار دیگر قضاوت كنند كه آیا بازیكنی توپ را هدف قرار می دهد یا نه.

بوق تجاری

در نامه ای از Cheferin که در تاریخ 27 اکتبر ارسال شد ، آمده است: “تلاش برای شناسایی دقیق مواردی که دست زدن به توپ جرم است ، منجر به بسیاری از تصمیمات ناعادلانه شده است ، که با ناامیدی و ناراحتی رو به رشد در جامعه فوتبال روبرو شده است.

محتوای نامه به آژانس خواهر AFP در آلمان SID تأیید شد.

اخبار این نامه یک روز پس از آخرین جایزه بحث برانگیز Spot-Kick است که باعث شد چلسی در پیروزی 3-0 لیگ قهرمانان در روز چهارشنبه دو گل پیش بیاورد.

مدافع رنه دالبرت ، که قبلاً اولین پنالتی را که چلسی را به جلو آورد ، در اختیار داشت ، پس از بازبینی VAR ، با شلیک تامی آبراهام از پا به بازو ، برای اخطار دوم ارسال شد.

تصمیم تیم ورنر و پایان عالی او از محل برگزاری درواقع شانس طرف های لیگ 1 را برای کسب نتیجه در استمفوردبریج در اولین فصل لیگ قهرمانان از بین برد.

پس از شکست در لندن ، رئیس جمهور Rennes Nicolas Holweck احیا شد ، و داور فلیکس زوایر را “مرد مسابقه” خواند.

“من دوست دارم کسی قوانین هندبال در زمین را برای من به روشنی توضیح دهد … بدون اینکه آلفرد (گومیس ، دروازه بان رن) پس انداز کند ، نتیجه به 2-0 رسید.”

این یکی از بسیاری از تصمیمات مربوط به ضربات پنالتی بود که بازیکنان و مدیران را عصبانی کرد و Chaferin در نامه خود این عقیده را مطرح کرد که با روحیه بازی مغایرت دارد.

بالا رفته

Chaferin اینفانتینو را هنگام تصمیم گیری شورای اتحادیه بین المللی فوتبال توسط فیفا درباره قوانین بازی نوشت.

فیفا نیمی از هشت رای IFAB را دارد ، بقیه متعلق به انگلیس ، اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله