یوزوندرا چاهال پس از سوار شدن به «تاکسی چمدانی» توسط جو روت با هم تیمی هایش تصادف کرد. نگاه کن

تماشا کنید: یوزوندرا چاهال پس از تاکسی چمدان به هم تیمی هایش کوبیده می شود با اجازه جو روت

یوزوندرا چاهال با جو روت.© توییتر

Yuzvendra Chahal یک شخصیت جالب در زمین کریکت است. اگرچه کنار آمدن با چرخش پای او سخت است، اما حس شوخ طبعی او نیز گاهی اوقات از دیوار خارج می شود. قبل از IPL، یکی از ویدیوهای چاهال با جو روت، هم تیمی راجستان رویالز، در فضای مجازی پخش شد که در آن دو نفر در حال رقصیدن با آهنگ پنجابی دیده می‌شوند. حالا چاهال به آن بازگشته بود و روت دستیار کامل او بود. در سفر اخیر تیم RR، چاهال سوار بر چمدان روت دیده می شود که از ارائه خدمات خود برای کمک به چهال خوشحال بود. آنها با سرعت زیادی در حال حرکت بودند که با دو هم تیمی برخورد کردند که متعجب شدند اما سپس خندیدند.

چاهال در مسابقه مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) در باغ ادن تاریخ ساز شد، زمانی که ساق اسپینر 184 امین ویکت خود در مسابقات را گرفت. چاهال، کاپیتان KKR، نیتیش رعنا را تشویق به تاب خوردن کرد، که توسط شیمران هتمایر در پای مربع عمیق گرفتار شد.

چاهال (184) با این ویکت از دواین براوو سابق در نسخه ویکت های لیگ پیشی گرفت. “براوو” 183 پوست سر را برداشت. پیوش چاولا (174)، آمیت میشرا (172) و راویچاندران اشوین (171) نیز در لیست بالاترین ویکت گیران IPL قرار دارند. چاهال در مجموع 4 ویکت در این مسابقه به دست آورد و 187 اسکالپ گرفت.

او همچنین فصل را با 17 ویکت در 11 بازی قبل از رویارویی راجستان مقابل KKR به خوبی آغاز کرد.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله