یوزوندرا چاهال با پشت سر گذاشتن دواین براوو به بالاترین دونده تاریخ IPL تبدیل شد

یوزوندرا چاهال ویکت خود را در IPL 2023 جشن می گیرد© BCCI

یوزوندرا چاهال در حالی تاریخ ساز شد که اسپینر راجستان رویالز به بالاترین ویکت گیر لیگ برتر هند (IPL) در برابر نایت رایدر کلکته در روز پنجشنبه تبدیل شد. چاهال به لطف شکار محکم شیمران هتمایر، کاپیتان KKR را برکنار کرد تا در لیست ویکت گیران مسابقه، از دواین براوو پیشی بگیرد. چهال و براوو در 183 ویکت در آستانه بازی مساوی بودند، اما اخراج رعنا جایگاه این اسپینر را در صدر فهرست نخبگان تثبیت کرد. پیوش چاولا با 174 ویکت سوم و آمیت میشرا با 172 ویکت در رده دوم قرار دارند.

کاپیتان RR، سانجو سامسون، برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در مقابل KKR به میدان برود.

KKR با 5 برد و 6 باخت در رده ششم جدول قرار دارد. آنها در مجموع 10 امتیاز دارند. RR از چند شکست اخیر متحمل شده است و آنها نیز پنج برد دارند.

یک برد می تواند منجر به صعود یکی از دو تیم به سومین جدول و پس از هندی های بمبئی شود که در حال حاضر 12 امتیاز از 6 برد و 5 باخت دارند.

KKR سه بازی از پنج بازی قبلی خود را برده است.

از سوی دیگر، RR چهار بازی از پنج بازی اخیر خود را باخته است.

“اول اینجا کاسه بازی خواهیم کرد. مسابقات طولانی، باید بر اساس نقاط قوت و ضعف تغییر کرد. تغییرات کمی برای ما – بولت جایگزین کولدیپ یداو و کی ام آصف جایگزین موروگان اشوین شد. جو روت در 4 بازی خواهد کرد. این یک تورنمنت طولانی است، ما داریم سامسون در طول قرعه‌کشی گفت: بازی‌های سختی برای پرتاب‌کننده‌ها داشتیم، روحیه تیم بالاست، فراموش کردن شکست‌های نزدیک آسان نیست.

“فکر می‌کنم به زمین‌هایی که می‌خواهیم می‌رسیم. باید کریکت خوبی بازی کنیم، هر بار یک بازی انجام دهیم و 2 امتیاز کسب کنیم. یک تغییر برای ما این است که Anukul Roy جایگزین Vaibhav Arora می‌شود. به نظر می‌رسد زمین خشک است، آنها پناهگاه هستند. نیتیش رانا، کاپیتان KKR، گفت: «نیتیش رانا، کاپیتان KKR، می‌گوید.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله