یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول می گوید “ما می توانیم به” دیگو مارادونا کمک کنیم


یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول گفته است که زندگی دیه گو مارادونا حاوی فراز و نشیب های تبدیل شدن به یک فوتبالیست مشهور جهان است. مارادونا روز چهارشنبه در سن 60 سالگی پس از مدتها مبارزه با اعتیاد به الکل و مواد مخدر درگذشت و باعث ایجاد هیجان عظیم برای یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ شد. کلوپ یک دیدار خود با مارادونا را “ملاقات با پاپ” توصیف کرد ، اما معتقد است عشق نشان داده شده پس از مرگ وی می تواند به جلوگیری از برخی افراط و تفریط او کمک کند.

بوق تجاری

سرمربی لیورپول روز جمعه گفت: “زندگی او نشان می دهد که وقتی شما یک فوتبالیست کلاس جهانی هستید زندگی چقدر لذتبخش خواهد بود و چقدر سخت است.”

“او شخصیتی بسیار چشمگیر بود. من یک بار با او ملاقات کردم و برای بازیکنی در سطح من مثل ملاقات با پاپ بود ، صادقانه بگویم که واقعاً خاص بود.

“فوتبال دلم برای او تنگ خواهد شد ، من برای او تنگ خواهم شد و شما با واکنش های سراسر جهان می بینید که اگر ما عشق خود را به او نشان دادیم که نمی خواهیم سلفی بگیریم ، فقط با نشان دادن احترامی که شایسته او بود وقتی که هنوز زنده بود ، فکر می کنم می توانستیم به او کمک کنیم. “

بازگشت هوادار آنفیلد

با نزدیک شدن به خانه ، کلوپ می تواند لیورپول را برای اولین بار پس از پایان 30 سال انتظار برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ، از هواداران خود جلو بکشد.

هواداران از ماه مارس مسابقات سطح بالا را در انگلیس به حالت تعلیق درآورده اند ، اما کاهش محدودیت ها در گسترش ویروس کرونا باعث می شود هواداران به استادیوم های مناطقی از انگلیس برگردند.

“لیورپول” و “لندن” بر اساس سطح آلودگی در رده سطح 2 قرار گرفتند ، یعنی حداکثر 2000 هوادار می توانند در مسابقات شرکت کنند.

اما باشگاه های لیگ برتر مستقر در مناطق Tier-3 مانند منچستر و بیرمنگام مجاز به باز کردن دروازه ها نیستند.

اگر شرایط بهتر شود و مناطق در سطح 1 قرار بگیرند ، باشگاه ها می توانند حداکثر 4000 هوادار داشته باشند.

کلوپ از بازگشت هواداران استقبال کرده و اعتقاد ندارد که این به نفع غیرمنصفانه برخی از باشگاه ها خواهد بود.

وی گفت: “همه ما واقعاً منتظر گام های کوچک در مسیر درست هستیم ، نه فقط در فوتبال ، در تمام بخشهای زندگی.”

“این موارد با سطح یک ، دو و سه بهترین ایده ای است که در حال حاضر در این کشور داریم.

بالا رفته

“من می فهمم که چرا برخی بحث ها (گفتن) وجود دارد که این موضوع برای برخی از باشگاه ها یک مزیت محسوب می شود. من می گفتم که من می دانم لیورپول در چه سطحی قرار خواهد گرفت ، این یک مزیت و یک ضرر نیست ، این فقط قدم های کوچک در مسیر درست است.”

تقابل لیورپول با گرگ ها در تاریخ 6 دسامبر اولین بازی در آنفیلد با تماشاگران پس از شکست لیگ قهرمانان مقابل اتلتیک مادرید در ماه مارس خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله