یوروجا سینگ وقتی سن 34 سالگی برای سانیا میرزا آرزو دارد “مادر میرچا” باشد

یوروجا سینگ آرزوها

یوراج سینگ عکسی قدیمی با ستاره تنیس سانیا میرزا در روز تولدش به اشتراک گذاشت.© توییتر


یوراژ سینگ استیشن اسبق ایستگاه هند روز یکشنبه در توییتر خود تولد دوست عزیز و ستاره تنیس خود ، سانیا میرزا را تبریک گفت. یوروجا و سانیا رفاقت بسیار خوبی دارند و پست های آنها در شبکه های اجتماعی به وضوح این موضوع را تأیید می کند. سانیا میرزا ، یکی از تنیس بازان خوش آواز کشور ، از یوراج سینگ یک آرزوی تولد ویژه دریافت کرد. یوروژ با اشاره به سانیا به عنوان “مادر میرچا” ، برای ستاره تنیس آرزوی سالی شگفت انگیز را پیش رو داشت. “تولدت مبارک مادر میرچا @ MirzaSania! امیدوارم برای سال پیش” آس “داشته باشی! عشق زیادی همیشه ،” – آرزوی سانیا برای تولد یوروجا را بخوانید.

بوق تجاری

یورا سال گذشته میلادی مشابه این آرزو را در تولد سانیا فرستاد. با این حال ، سپس سانیا با پاسخ خنده دار خود توجه را به سرقت برد.

یوروج که نقشی اساسی در پیروزی جام جهانی فیفا 2011 هند داشت ، سال گذشته از بازنشستگی خود در مسابقات کریکت بین المللی و لیگ برتر هند (IPL) خبر داد.

سانیا میرزا در شبکه های اجتماعی کاملاً فعال است و پسرش ایذائان در بیشتر پیام های او حضور دارد.

در اوایل سال جاری ، سانیا اولین زن هندی شد که پس از تولد پسری با موفقیت بازگشت به دادگاه ، جایزه Fed’s Heart of Heart را از آن خود کرد.

سانیا بعد از چهار سال به فدرال جام بازگشت و برای اولین بار در تاریخ به هند کمک کرد تا مرحله پلی آف را پشت سر بگذارد.

سانیا در اکتبر 2018 پسری ایزهاان به دنیا آورد ، در ژانویه سال جاری به دادگاه بازگشت و بلافاصله موفق شد و به همراه نادژدا کیچنوک عنوان دوبل زنان را در شرکت بین المللی “هوبارت” کسب کرد.

بالا رفته

سانیا پس از کسب 10 هزار رأی مثبت به علاوه از مجموع 16985 شرکت کننده ای که امسال به عنوان سه نامزد منطقه ای گروه I انتخاب شدند ، جایزه آسیا / اقیانوسیه را بدست آورد.

(با ورودی های PTI)

مباحث ذکر شده در این مقاله