یادداشت بزرگ: ستاره کلکته نایت رایدرز می گوید کشورش مانند تیم IPL او روی او سرمایه گذاری نکرده است.

تصویر فایل تیم Kolkata Knight Riders IPL 2023.© BCCI/IPL

Kolkata Knight Riders، علیرغم برخی مصدومیت های پیش فصل، نمایش های الهام بخشی را ارائه کرده است. آنها با سه برد در هشت بازی در رده هفتم قرار دارند. تیم Nitish Rana باهوشی را برای مبارزه با تیم هایی با قدرت ستاره بیشتر نشان داد. آندره راسل یکی از اعضای مهم تیم است. بازیکن همه کاره هند وست از سال 2014 بخشی از تیم KKR بوده است. راسل تاکنون در هشت مسابقه IPL 2023، 108 ران به ثمر رسانده و پنج ویکت گرفته است. او اخیراً در مورد سهم KKR در حرفه کریکت خود صحبت کرده است.

“KKR وقتی مرا برای درمان مناسب زانو می فرستد واقعاً باعث می شود که اتفاق بیفتم. راستش را بخواهید برای من چیز خاصی است. راسل در ویدئویی که در کانال یوتیوب KKR منتشر شده است، گفت: هیچ فرنچایز دیگری یا حتی کشور من تا به حال اینقدر پول روی من سرمایه گذاری نکرده است.

“من اینجا خوشحالم. من هیچ فرنچایز دیگری نمی بینم که ترجیح دهم در این تورنمنت باشم زیرا الان حدود 9 سال است که اینجا هستم. سالها اینجا بودن و ملاقات با این بچه ها، هر سال به آنها نزدیک تر می شوید. وقتی کریکت بازی نمی‌کنم، هنوز با آقای ونکی (میسور) معاشرت می‌کنم. من به او نگاه می کنم، واقعاً به او احترام می گذارم.”

یک تیم احیا شده گجرات تایتانز، با داشتن یک ترکیب قدرتمند بولینگ، امیدهای احیای نایت رایدرهای کلکته را خنثی خواهد کرد وقتی دو تیم در روز شنبه در IPL به شمشیر متقابل بروند. کمپین نادرست میزبان در نهایت پس از شلیک یکپارچه به مسیر برگشت تا با یک برد متقاعد کننده در بنگلور، یک سری شکست در 4 بازی را پشت سر بگذارد. در فصلی که دو ستاره کارائیب آندره راسل و سونیل نارین هنوز بازنشسته نشده‌اند، یک تیم کم حاشیه KKR بدون کاپیتان همیشگی خود شریاس آییر ممکن است برگ برنده‌ای در جیسون روی پیدا کرده باشد.

این مرد انگلیسی با نیم قرن آتشین سرعت را برای بازیکنانی مانند Nitish Rana، Rinku Singh و David Wiese آماده کرد تا در مجموع 201 را در برابر رویال چلنجرز بنگلور به ثبت برساند.

روی که تنها در ششمین مسابقه فصل حضور داشت، در سه مسابقه امتیازهای 43، 61 و 56 را به ثمر رساند و ضربات KKR بار دیگر حول محور او خواهد بود.

این برد KKR را به رده هفتم جدول 10 تیمی رساند، اما آنها هنوز راه زیادی برای راهیابی به پلی آف دارند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله