گل دیرهنگام جوردی آلبا بارسلونا را به قهرمانی رساند، رئال مادرید اشتباه کرد

جوردی آلبا روز سه‌شنبه بارسلونا را به پیروزی 1-0 مقابل آساسونا 10 نفره اخراج کرد تا کاتالان‌ها به اولین قهرمانی خود در لالیگا از سال 2019 نزدیک‌تر شوند. شاگردان خاوی هرناندز 14 امتیاز بالاتر از رئال مادرید رده دومی قرار گرفتند. که 2-0 مغلوب رئال سوسیداد شد. خورخه هراند، اولین بازیکن تیم میهمان، در نیمه اول به دلیل خطای حرفه ای روی پدرا اخراج شد، در حالی که آنها در عمق نشسته بودند و سعی داشتند بارسلونا میزبان را ناامید کنند. دروازه بان تیم میهمان، آیتور فرناندز، در نیمه دوم رهبران را حفظ کرد، اما در نهایت آلبای تعویضی، که دقایق کمتری در این فصل داشت، با شلیک گلوله به برنده دیرهنگام پایان داد.

ژاوی گفت: “ما صبر می کنیم و خواهیم دید، اما این یک گام بزرگ به جلو است.”

«ما خیلی زجر کشیدیم. ما برخی از نکات بسیار واضح را از دست دادیم، مانند زمانی که می‌توانید فقط کلیک کنید.

و سپس گل جوردی بود که گاهی باعث می‌شود این‌طور برنده شویم.»

جاگابا آراساته، سرمربی آساسونا، قبل از فینال کوپا دل ری در روز شنبه مقابل مادرید، تغییرات مکرری برای استراحت بازیکنان ایجاد کرد، در حالی که بارسا با همان ترکیبی شروع کرد که در آخر هفته رئال بتیس را شکست داد.

در نیمه اول، کاتالان ها نتوانستند موقعیت های واضح زیادی را مقابل حریف دفاعی خود ایجاد کنند.

بهترین فرصت به پدری رسید که الخاندرو بالده، مدافع چپ، او را در چند قدمی دروازه پیدا کرد، اما او نتوانست با توپ ارتباط برقرار کند و به بیرون شوت کرد.

وقتی هراندو پدری را در حالی که به سمت دروازه می‌رفت پایین آورد، تیم Asasuna به 10 نفر کاهش یافت.

در دقیقه 35، ژاوی آنسا فاتی را به جای گاوی وارد زمین کرد که به نظر می رسید ضربه زده باشد و مهاجم در اوایل نیمه دوم به نزدیکی رفت اما فرناندز آن را تکذیب کرد.

ذخیره خط

فرنکی دی یونگ باید بارسلونا را جلو می انداخت اما وقتی پدری او را پیدا کرد از شش قدم مستقیم به دروازه بان شوت کرد.

ناامیدی بارسلونا زمانی افزایش یافت که فرناندز دوباره فاتی را نجات داد و عثمان دمبله تعویضی از فاصله نزدیک به او شوت زد.

رابرت لواندوفسکی، بهترین گلزن لالیگا، شب آرام دیگری را در دفتر داشت. وقتی مهاجم لهستانی دروازه را پیدا کرد، به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

این موفقیت در نهایت در پنج دقیقه باقی مانده بود که آلبای تعویضی، دومین گل فصل خود را پس از اینکه دی یونگ با ضربه سر توپ را وارد دروازه او کرد، به ثمر رساند و جشن های وحشیانه ای را برانگیخت.

اگر بارسلونا از پنج بازی اخیر خود دو امتیاز بیشتر کسب کند، قهرمان می شود.

مادرید شکست خورده است

تاکفوسا کوبا، وینگر سابق مادریدی و آندر بارنچها هر دو برای رئال سوسیداد در برابر لوس بلانکوس گلزنی کردند تا در جایگاه چهارم و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا تثبیت شوند.

دنی کارواخال مدافع مادرید پس از یک ساعت به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و اوضاع را برای لوس بلانکوس بدتر کرد که روز شنبه در فینال کوپا دل ری به مصاف آساسونا می رود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی مادرید گفت: این بهترین راه برای آماده شدن برای بازی ها نیست.

“باخت همیشه آزار دهنده است، شتاب و احساسات خوب شما را کاهش می دهد، بنابراین بهترین راه برای آماده شدن برای آنچه قرار است رخ دهد نیست.

بدیهی است که چیزی بزرگتر در ذهن بازیکنان وجود دارد، یک فینال جام حذفی، یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان، که تاثیر می گذارد.

“وقتی تمرکز بدی دارید، هدیه می دهید.”

این بازیکن ایتالیایی به دلیل مصدومیت و محرومیت در یک تیم موقت بازی می کند و کریم بنزما مهاجم خود را در پایتخت مادرید پیش از فینال کوپا دل ری روز شنبه کنار گذاشته است.

کوبا در شروع نیمه دوم پس از اینکه ادر میلیتوآ توپ را به منطقه خطر داد به گل رسید.

کارواخال به دلیل خطا روی میکل ایارزابال مهاجم رئال سوسیداد از زمین اخراج شد و نبردی دشوار را برای مادرید به ارمغان آورد.

تیبو کورتوا، دروازه بان مادریدی، به خوبی توانست ضربه انحرافی بارنهچه را دفع کند، اما نتوانست ضربه بعدی مهاجم را مهار کند و این بازیکن بلژیکی را در پست نزدیک خود غافلگیر کرد.

اگر اتلتیکو مادرید در رده سوم روز چهارشنبه کادیز را شکست دهد، می تواند به رده دوم برسد.

رئال سوسیداد 8 امتیاز از ویارئال رده پنجمی که یک بازی کمتر انجام داده است فاصله دارد.

الچه ته جدولی پس از باخت 2-1 مقابل آلمریا سقوط کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله