گزارش: لیونل مسی با محرومیت پی اس جی برای سفر به عربستان مواجه است

یک منبع آگاه روز سه شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که پاری سن ژرمن تهدید کرده است که لیونل مسی را پس از سفر به عربستان سعودی در اوایل این هفته بدون اجازه باشگاه، محروم خواهد کرد. یک منبع گفت: کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین که قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، “چند روزی” محروم خواهد شد، در حالی که رسانه های مختلف در فرانسه گزارش دادند که او با محرومیت دو هفته ای مواجه است. این منبع افزود: “او نمی تواند تمرین کند، نمی تواند بازی کند و تا زمانی که اقدامات انضباطی انجام می شود، پولی به او پرداخت نمی شود.”

منبع دیگری در باشگاه گفت که برنده هفت بار توپ طلا “به احتمال زیاد” برای دو هفته کنار گذاشته خواهد شد و اشاره کرد که “هیچ کس مهمتر از باشگاه نیست”.

مسی که در ژوئن 36 ساله می شود، روز یکشنبه در شکست خانگی PSG در لیگ 1 مقابل لوریان با نتیجه 3-1 بازی کرد.

وی سپس برای انجام تعهدات قراردادی خود با دفتر گردشگری این کشور به عربستان سعودی سفر کرد.

در نتیجه، مسی پس از شکست آخر هفته، تمرینات برنامه ریزی شده برای دوشنبه را از دست داد، قبل از اینکه روز سه شنبه به تیم پی اس جی مرخصی داده شود.

یک منبع با تجربه گفت که آرژانتینی نیز در تمرین روز چهارشنبه شرکت نخواهد کرد.

پاری سن ژرمن قرار است یکشنبه برابر تروا به بازی های لیگ بازگردد و مسی ممکن است آن بازی را از دست بدهد.

اگر دو هفته از میادین دور بود، بازی خانگی برابر آژاکسیو در 13 می را نیز از دست می داد.

این اقدام انضباطی، احتمال ماندن مسی در پایتخت فرانسه پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش در پایان این فصل را بیش از پیش دورتر می‌کند.

یک منبع نزدیک به باشگاه ماه گذشته به AFP گفت که به نظر می رسد او قصد دارد اقامت خود را یک سال دیگر تمدید کند، اکنون “به احتمال زیاد” در پایان کمپین ترک خواهد کرد.

مسی در سال 2021 از بارسلونا آمد اما برای رسیدن به بهترین فرم خود در پاریس تلاش کرد و در 71 بازی در تمامی رقابت ها 31 گل به ثمر رساند.

او اخیراً توسط اعضای پشتیبانی PSG مورد تمسخر قرار گرفته است و آنها او را نمادی از اشتباهات باشگاه در تمرکز بر جذب فوق ستاره ها و شکست در ساختن یک تیم واقعاً رقابتی می دانند.

مسی در این فصل 20 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است و با 15 پاس گل، صدرنشین لیگ 1 است.

با این حال، فرم او پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی در قطر، همراه با تیم بدتر شده است.

عملکرد عالی PSG در برابر لوریان منجر به ششمین شکست آنها در 17 بازی لیگ 1 در سال 2023 شد.

آنها با پنج امتیاز اختلاف نسبت به مارسی در صدر جدول با پنج بازی باقی مانده اند و بنابراین همچنان در مسیر کسب یازدهمین عنوان قهرمانی فرانسه هستند.

با این حال آنها در مرحله یک هشتم نهایی توسط بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در همان مرحله توسط مارسی از جام حذفی فرانسه نیز حذف شدند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله