گزارش: انتقال لیونل مسی به عربستان انجام شد

عکس فایل لیونل مسی© AFP

گزارش ها تایید کرده اند که لیونل مسی، اسطوره فوتبال، در تابستان پاری سن ژرمن را ترک می کند و به این باشگاه عربستانی می پیوندد. مسی اخیراً سفری به این کشور خاورمیانه داشته است که به دلیل آن از حضور در باشگاه لیگ 1 محروم شده است. هدف از سفر مسی در ابتدا تایید نشده بود، اما به نظر می رسد که اسطوره آرژانتین جزئیات آینده خود را در جریان این دیدار نهایی کند. قرارداد فعلی مسی با غول فرانسوی در پایان ماه آینده به پایان می رسد.

موضوع با مسی تمام شده است. خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع گفت: او فصل آینده در عربستان بازی خواهد کرد. «قرارداد انحصاری است. او بزرگ است. ما فقط در حال نهایی کردن برخی جزئیات جزئی هستیم.”

باشگاه فعلی مسی، پاری سن ژرمن، زمانی که از او خواسته شد نظر بدهد، به سادگی اشاره کرد که قرارداد او تا 30 ژوئن اعتبار دارد.

یک منبع جداگانه در پاری سن ژرمن گفت: اگر باشگاه می خواست قرارداد او را تمدید کند، این کار زودتر انجام می شد.

هفته گذشته، قهرمان 35 ساله جام جهانی از سوی پاری سن ژرمن قطر به دلیل سفر غیرمجاز به عربستان سعودی، جایی که سفیر گردشگری است، تعلیق شد.

ورود مسی به پادشاهی نفت‌خیز از راه کریستیانو رونالدو رقیب سرسخت خود پیروی می‌کند که در ژانویه در یک معامله پرفروش به باشگاه النصر لیگ حرفه‌ای عربستان پیوست. با این حال، جانشینی رونالدو در النصر نیز با ابرهای عدم اطمینان احاطه شده است. در هفته های اخیر مشخص شد که پرتغالی واقعا می خواهد به اروپا بازگردد.

طبق گزارش فوربس، قرارداد رونالدو تا ژوئن 2025 بیش از 400 میلیون یورو (439 میلیون دلار) ارزش دارد و او را به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل می کند.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله