گراهام اسمیت توضیح می دهد که چگونه ام اس دونی خلیل احمد را تحت فشار قرار داد

گراهام اسمیت، کاپیتان سابق آفریقای جنوبی، گفت که ام اس دونی در برد 27 ران مقابل دهلی کپیتالز در استادیوم چپاوک، “دوباره بهترین های خود را پیدا کرد” و گامی دیگر به سمت صعود چنای سوپر کینگز به پلی آف IPL 2023 برداشت. ضربات متوازن CSK باعث شد که آنها امتیاز 167 را به دست بیاورند و شش بازیکن 20 ران یا بیشتر را به ثمر رساندند، از جمله 20 ران خیره کننده از MS Dhoni (9b، 1×4، 2×6) در روز چهارشنبه. Ruturaj Gaikwad، Ajinkya Rahane، Shivam Dube، Ambati Rayudu و Ravindra Jadeja به Dhoni در این باشگاه 20 ران پیوستند که 25 ران دوب بیشترین دو را داشت (12b، 3×6). دهلی شروع ضعیفی داشت و 3 بازی برتر خود را تنها با 25 دویدن از دست داد. رایلی راسو 35 دوش محکم انجام داد (37b، 2×4، 1×6) اما نتوانست آنقدر سریع گل بزند که به هدف برسد.

Dhoni با استقبال هیجان‌انگیز هواداران خانگی CSK در Chepauk به میدان رفت و تنها در 9 توپ 20 ران به ثمر رساند. کاپیتان سابق آفریقای جنوبی، گریم اسمیت، فشار فوق‌العاده‌ای را که Dhoni تحت آن بازی می‌کند اذعان کرد و به JioCinema گفت: «فشار روی او هر بار که به خفاش می‌رود بسیار زیاد است. ریک هر بار که اعتصاب می کند و جمعیت به جنون می رسد. باورنکردنی است که ببینم او دوباره بهترین هایش را در این فصل پیدا کرده است. خلیل تا انتها در مقابل ام اس خیلی خوب بولد کرد، به نوعی نمایشنامه را خواند و به خودش فشار آورد. همین که زد روی زمین، فقط خلیل را می دیدی، فکر نمی کرد می خواهد بسازد. به او فشار آورد. 20 امتیاز از 9، نرخ ضربه بیش از 220، فقط با حرکتی که او و Jadeja در آن اینینگ دادند، 160 در مجموع باعث ایجاد فشار شد.

این برد باعث می شود چنای تعداد بردهای فصل خود را به 7 برساند و تنها یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی و رهبر فعلی جدول گجرات تایتانز عقب باشد. پارتیو پاتل، بازیکن سابق کریکت هندی در JioCinema بیان کرد که CSK می تواند چه هدفی برای قطعی کردن شرایط خود داشته باشد: “ما بحث کردیم که یک برد امروز تقریباً جواز حضور در پلی آف را تضمین می کند و آنها می توانند روی یک یا دو پایان تمرکز کنند. این دو تضمین خواهند کرد که بازی را در چنای بازی کنند تا بتوانیم بازی چنای را دوباره در فینال ببینیم. ما می دانیم که آنها در اینجا چگونه بازی کردند. به ضربات امشب آنها نگاه کنید، شیوام دوبه با 25 ران پیشتاز همه گلزنان شد و دیگران حدود 20 بر 22 گل زدند و ما هنوز در مجموع 167 گل را دیدیم. نحوه عملکرد آنها، بولینگ، به نظر می رسد که همه چیز خوب پیش می رود. به همین دلیل است که تیم می تواند به مقام اول یا دوم برسد.

دهلی کپیتالز با تنها 4 پیروزی از 11 بازی در انتهای جدول رده بندی IPL قرار دارد و این نشان دهنده پایان شانس آنها برای صعود است. اگرچه هنوز این احتمال وجود دارد، اما گریم اسمیت معتقد است که فصل آنها تقریباً به پایان رسیده است: “من فکر می کنم آنها رفته اند. به عنوان یک تیم، آنها شتاب کمی داشتند، برای داشتن یک شانس باید به پیروزی ادامه می دادند. فکر می‌کنم تیم‌های زیادی هستند که فرصت کسب 16 امتیاز را دارند، بنابراین فکر می‌کنم دهلی در این تورنمنت با مشکل بزرگی مواجه است و کمپین بسیار ناامیدکننده‌ای برای آنها بوده است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله