گجرات تایتان ها یازدهم مقابل راجستان رویالز را پیش بینی کردند: آیا شوبمن گیل می تواند یک بازیکن تاثیرگذار باشد؟

پس از شکست در یک رویارویی هیجان انگیز مقابل دهلی کپیتالز، گجرات تایتانز به امید بازگشت به مسیرهای پیروزی به مصاف راجستان رویالز می رود. حتی رویالز نیز با شکست دادن آخرین بازی خود مقابل هندی‌های بمبئی، با شکست‌های پیاپی وارد این مسابقه می‌شود. اگرچه تایتان ها در حال حاضر در صدر جدول امتیازات قرار دارند، اما در صورت شکست امشب، ممکن است توسط سلطنتی ها سقوط کنند. از نظر ترکیب تیم، یکی از Shubman Gill و Mohit Sharma احتمالا جایگزین ایمپکت خواهد بود.

تایتان ها باید بر عملکرد ضعیف خود در ضربات ضربی مقابل پایتخت که نتوانستند امتیاز 130 را کسب کنند، غلبه کنند.

روزی بود که امثال شوبمن گیل و دیوید میلر خوش فرم شکست خوردند و کاپیتان پاندیا، که اینینگ ها را لنگر انداخت، بیشترین باخت را متحمل شد زیرا نتوانست تا پایان شتاب بگیرد.

بولینگ، با این حال، در نقطه مقابل پایتخت بود. کهنه سرباز شامی با آن حرکت سبک و ظریف انگشت در اطراف درز در حین زایمان به این کار ادامه می دهد. او با توپ جدید هول کرد و به دنبال یک توپ خواهد بود.

دپارتمان اسپین توسط رشید همیشه قابل اعتماد رهبری می شود که با یک افغان دیگر نور احمد تکمیل می شود.

گجرات تایتانز علیرغم شکست پنج دور مقابل وودز اسپونرز دهلی کپیتالز با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و رویالز با 10 امتیاز چهارم است.

گجرات تایتانز احتمالا در حال بازی XI مقابل راجستان رویالز است:وردیمن ساها، شوبمن گیل، ویجی شانکار، هاردیک پاندیا، دیوید میلر، آبیناو منوهر، راهول تواتیا، رشید خان، نور احمد، جاشوا لیتل، محمد شامی

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله