کین عمیق تر می رود تا “اسپرز” را به اجلاس لیگ برتر – فوتبال – برساند

در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر ، هری کین فقط 8 پاس گل برای تاتنهام ثبت کرده است ، اما در این فصل او با 20 رکورد خود به 9 پاس گل در لیگ رسیده است.

از این که نوک حمله “اسپرز” است ، نقش کین در این فصل جنبه جدیدی پیدا کرده است و دو بار برنده “کفش طلایی” به تکیه گاه اصلی تبدیل شده است که شاگردان ژوزه مورینیو در یک سوم پایانی دور آن می چرخند.

مهاجم انگلیسی اخیراً دویستمین گل خود را در تیم اسپرز به ثمر رساند ، اما در این فصل او کفش های کفش خود را عوض کرد تا به یک تامین کننده تبدیل شود و این دوباره نشان داده شد که باشگاه لندن شمالی شنبه 2-0 منچسترسیتی را شکست داد

کین عمیق شد تا مدافعان سیتی را به عقب افتتاحیه Son Hong-min بکشاند و دوباره پاس نهایی را به Giovanni Lo Selsa رد کند تا دوم را بکشد ، که “اسپرز” را به مقام اول جدول رده بندی رساند.

کین برای ایجاد فضا برای هم تیمی ها به خط هافبک می رود ، در این فصل بارها مورد استفاده قرار گرفته است ، و تکامل مهاجم به “9 دروغ” همچنین باعث رشد سونا شده است ، کره جنوبی با 9 گل در لیگ برتر است.

کین در توضیح نقش جدید خود به اسکای اسپورت گفت: “تلاش برای به دست آوردن زمان ، به تاخیر انداختن توپ … برنده شدن خطا ، محکم باشید و سعی کنید دیگران را جذب کنید.”

“وقتی در عمق فرو می روم ، روی پیشخوان می دانم که دونده هایی پشت سر خود دارم.”

هیچ تیمی از مورینیو بدون بازیکنانی نیست که توپ را به خوبی کار کنند و کین از جلو پیش افتاد و با فشار دادن حریفان برای بازیابی مالکیت توپ ، سه نبرد موفق را مقابل سیتی به پایان رساند.

کین افزود: “اکنون فصلی است که شما باید برای پیروزی در بازی ها هر آنچه لازم است را انجام دهید.” “بخشی از کار من این است که برای تیم سخت کار کنم ، در جنگ پیروز شوم ، به وضوح گل بزنم و پاس گل بدهم ، اما من دوست دارم دفاع کنم.

“احساسی که بعد از بازی وجود دارد ، اگر تغییرات بزرگی را تغییر دهید ، بهتر نخواهد شد.”