“کینه، خشم، منفی…”: آخرین استوری اینستا ویرات کهلی بار دیگر گمانه زنی ها را برانگیخت.

در حالی که ویرات کوهلی یکی از بهترین عملکردها در IPL 2023 بوده است، تبادل او در زمین نیز مورد بحث شهر بوده است. تبادل گرم مهمی که او با مربی لاکنو سوپر غول‌ها، گوتام گامبیر و پیسر نوین الحق در طول و بعد از مسابقه داشت، به یک رویداد بسیار تبلیغاتی تبدیل شد. اگرچه بیش از یک هفته از این حادثه می گذرد، اما پیام های مرموز از هر دو طرف به این حدس و گمان دامن زده است. چند روز پس از صحنه‌های زشت بازی Lucknow Super Giants و Royal Challengers Bengalore در لیگ برتر هند (IPL) 2023، LSG pacer Naveen پستی مرموز در اینستاگرام منتشر کرد که در آن ظاهراً از Virat Kohli به دلیل تبادل گرما توهین کرده است. بین آنها اتفاق افتاد ناوین با انتشار تصویری با گوتام گامبیر طوفانی دیگر در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. این پست همچنین از نظر مربی LSG Gambhir دعوت کرد.

«با مردم آن گونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود. با مردم همانطور که دوست دارید با شما #با (ایموجی بز) صحبت کنید،” نوین این عکس را در اینستاگرام توضیح داد. گامبیر در پاسخ به این پست نوشت: “همانی که هستی باش!! “هرگز تغییر نکن.”

سپس، در طول مسابقه RCB vs MI، ناوین داستان را با عنوان “انبه های شیرین” در اینستا بازنشر کرد. او همچنین تصویری را منتشر کرد که نشان می داد در حال تماشای بازی MI-RCB است.

کوهلی اکنون استوری اینستاگرامی را با ویدیویی از کوین هارت بازیگر آمریکایی با عنوان: “کلمات” به اشتراک گذاشته است. پیام موجود در ویدیو بسیار قدرتمند است و کاربران شبکه های اجتماعی در حال ارتباط پیام با اشتراک گذاری آن در محل هستند.

مهم نیست چقدر احساس و درد دارید، زندگی باید ادامه داشته باشد. زندگی برای هیچ کس متوقف نمی شود، بنابراین اگر آن را پردازش نکنید و آن را درک نکنید، در آن دوره زمانی که برای همیشه صدمه دیده اید گیر خواهید کرد. بنابراین من زمانی برای آسیب، عصبانیت و منفی نگری ندارم.» در این ویدیو می توان گفت کوین هارت را شنید.

anhu4l08

این پیام در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله