کن: لحظه فرش قرمز بزرگ کریکت هندی آنیل کومبل با همسرش چتانا

کن: کریکت هندی.  لحظه فرش قرمز بزرگ آنیل کومبلز با همسرش چتانا

آنیل کومبل با همسرش چتانا در کن.© اینستاگرام

آنیل کومبل، کاپیتان و مربی سابق هند اخیرا تصاویری از دوران حضور خود در کن به اشتراک گذاشته است. اسطوره اسپینینگ و همسرش چتانا اخیراً روی فرش قرمز رفتند و تقریباً همان را در رسانه های اجتماعی منتشر کردند. “لحظه فرش قرمز با @chetanakumble در افتتاحیه @festivaldecannes!” او در اینستاگرام پست کرد. او همچنین چند عکس دیگر از این مراسم منتشر کرد.

کومبل اخیراً گفت که “انتخاب کنندگان یک ترفند را از دست داده اند” با انتخاب نکردن ویکت بان-بتسمن کهنه کار، Wriddhiman Saha در ترکیب نهایی جام جهانی آزمون (WTC). کومبل با برجسته کردن عملکرد خود برای گجرات تایتانز در فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) گفت که عملکرد ساها اغلب مورد توجه منتخبان قرار نمی گیرد.

“به Wriddhiman Saha نگاه کنید. او نه تنها در پشت استامپ ها، بلکه در مقابل آنها نیز در طول این IPL عالی بوده است. او بسیار ثابت بوده است. او اغلب نادیده گرفته می شود، اما او یکی از بهترین دروازه بان های دروازه در هند است. من احساس می کنم که کومبل در حین اظهار نظر در مورد Jio Cinema گفت: انتخاب کنندگان بدلکاری برای فینال WTC را از دست داده اند. او باید بخشی از تیم می بود. من می دانم که KS Bharath بخشی از تیم است و او خوب کار کرده است.
ترکیب هند برای فینال WTC: روهیت شارما (بازیگر)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌اس بهارات (واک)، راویچاندران آشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدو اونادکات، ایشان کیشان (هفتگی).

نفرات: روتوراج گایکواد، موکش کومار، سوریاکومار یاداو.

موضوعات مطرح شده در این مقاله