کنت موموتا از بازگشت طولانی مدت به مسابقات خبر داد


اولین قهرمان بدمینتون ژاپن ، کنتا موموتا ، از بازگشت طولانی مدت خود به مسابقات خبر داد ، زیرا تقریباً یک سال پس از آسیب دیدگی جدی در یک تصادف رانندگی ، وی تلاش خود را برای کسب شهرت در خانه در بازی های المپیک توکیو آغاز کرد. موموتا پس از یک سال سخت که می ترسید کارش پس از پارگی سوراخ سوراخ چشم در یک حادثه به پایان برسد ، اواخر این ماه قبل از بازی در اوپن تایلند در مسابقات قهرمانی ملی ژاپن در توکیو شرکت خواهد کرد.

بوق تجاری

موموتا که چند ساعت پس از برنده شدن “استاد مالزی” در یک تصادف منجر به “ماشین استاد مالزی” عبور کرد ، گفت: “من عصبی هستم ، اما واقعاً چشم انتظار آن هستم.” راننده خود را کشته است.

“من واقعاً مشتاقم که بعد از این مدت طولانی در برابر بهترین بازیکنان بین المللی بازی کنم.”

موموتا اعتراف كرد كه پس از انجام عمل جراحي در حفره چشمش در ماه فوريه ، “روحيه او تقريباً خرد شده” بود كه در نتيجه آن بينايي وي خراب شد.

اما بعداً ، 26 ساله گفت که “کاملا بهبود یافته” و توجه خود را به طلا در بازی های ویروس کرونا که به تاکیا منتقل شده معطوف کرده است.

موموتا امیدوار است بتواند شکلی را که سال گذشته با کسب 11 عنوان رکورددار بدست آورد ، تلاش کند تا سومین قهرمانی متوالی ملی را قبل از رفتن به بانکوک برای از سرگیری تور جهانی بدمینتون بدست آورد.

موموتا گفت: “من اخیراً مسابقات را انجام می دهم ، بنابراین درک اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی باید کار کنم دشوار است.”

“اما به لطف اسپانسرهایم توانستم هر روز بدون استرس تمرین کنم.”

سه تورنمنت به تعویق افتاده در ژانویه در تایلند برگزار می شود و فینال اواخر ماه جاری برگزار می شود.

ویروس کرونا ویروس تقویم بین المللی بدمینتون را در هم شکسته است ، و مسابقات آزاد اکتبر دانمارک – که Momota از ترس ویروس در آن شرکت نکرد – تنها مورد از ماه مارس است.

با این حال ، موموتا به آموزش خود ادامه داد و حتی وقت پیدا کرد تا به عنوان مربی در شبکه های اجتماعی خدمات خود را ارائه دهد و باعث هزاران پاسخ شود.

وی گفت: “اخیراً اخبار ناخوشایند زیادی با ویروس کرونا وجود دارد ، بنابراین من از برگزاری این مسابقات بسیار هیجان زده هستم.”

“ورزش می تواند احساس بهتری در مردم ایجاد کند ، بنابراین من می خواهم تمام تلاش خود را برای ابراز قدردانی انجام دهم و به مردم کمک کنم تا مثبت جلوه کنند.”

بالا رفته

موموتا یکی از درخشان ترین امیدهای ژاپن برای کسب مدال طلا در بازی های توکیو است که به دلیل همه گیری در ماه مارس به تعویق افتاد و اکنون قرار است در 23 ژوئیه 2021 آغاز شود.

او پس از محرومیت از قمار غیرقانونی ، المپیک 2016 ریو را از دست داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله